National Repository of Grey Literature 5 records found  Search took 0.00 seconds. 
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Diplomová práce řeší problematiku sociálních medií v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace na sociálních sítích dané společnosti a navrhnout nové řešení pro využití vhodnějších médií. První část je věnována problematice marketingu, marketingové komunikaci a sociálním sítím. Analytická část poté studuje vnější prostředí společnosti spolu s konkurencí a situací uvnitř společnosti. Poslední část představuje možné návrhy řešení, jak vylepšit marketingovou komunikaci společnosti na sociálních sítí, spolu s analýzou jejich efektivity, návrhu kampaně na tuzemském trhu spolu s dosahem zahraničních trhů a přihlédnutím na konkrétní produkt.
Corporate Information Strategy
Sedlařík, Vladimír ; Maštalíř,, Roman (referee) ; Koch, Miloš (advisor)
This thesis analyzes the YouTube service and describes its main deficiencies. Based on theoretical methods and analyses, its main goal is to design a service that will solve the main YouTube problems, build a company around this service and introduce this service to the market. This service will not replace YouTube, but it will supplement it. Further, this work will suggest a possible structure, strategy and information strategy of this new company and its estimated financial results in the first few years.
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Diplomová práce řeší problematiku sociálních medií v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace na sociálních sítích dané společnosti a navrhnout nové řešení pro využití vhodnějších médií. První část je věnována problematice marketingu, marketingové komunikaci a sociálním sítím. Analytická část poté studuje vnější prostředí společnosti spolu s konkurencí a situací uvnitř společnosti. Poslední část představuje možné návrhy řešení, jak vylepšit marketingovou komunikaci společnosti na sociálních sítí, spolu s analýzou jejich efektivity, návrhu kampaně na tuzemském trhu spolu s dosahem zahraničních trhů a přihlédnutím na konkrétní produkt.
Corporate Information Strategy
Sedlařík, Vladimír ; Maštalíř,, Roman (referee) ; Koch, Miloš (advisor)
This thesis analyzes the YouTube service and describes its main deficiencies. Based on theoretical methods and analyses, its main goal is to design a service that will solve the main YouTube problems, build a company around this service and introduce this service to the market. This service will not replace YouTube, but it will supplement it. Further, this work will suggest a possible structure, strategy and information strategy of this new company and its estimated financial results in the first few years.
Audiovisual production - YouTube and video on the internet
Vosecký, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Čermák, Radim (referee)
This thesis achieves several objectives. The main goal is to help the reader (of this thesis) to understand the concept and coherence of digital video, its distribution and management. Technological aspects of theoretical basis are explained in the primer. This part comprises explaining video compression, window size, resolution and spacing-out, lossy and lossless data compression. The second part maps main multimedia distribution channels on internet. They are YouTube and Vimeo. The following part creates a comprehensive description of both servers' functionalities such as signing-up, video uploading, special functionality, legal aspects of copyright and other licences. The reader should gain valuable pieces of knowledge of how to best use the servers in order to grow the ratings of his/her videos. The conclusion chapter contains pieces of advice to commercial users (enterprises) how to arrange the video for internet uploading (or other media purpose). There is a decision-based diagram which guides the user during the video exportation for a specific type of its distribution.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.