National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Marketing Strategy of Firm Master Tool s.r.o. Based on Brand „BOPO“
Jobeková, Renata ; Maštera, František (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Bachelor´s thesis investigates and describes possibilities of utilisation of the trade mark on the market in the Czech Republic. In analyses the current status of shoe market, influence of the trade mark on consumers choice. The aim of this thesis is to create marketing strategy of the company based on above mentioned knowledge for gaining higher participation on the market by means of trade mark.
Marketing Strategy of Firm Master Tool s.r.o. Based on Brand „BOPO“
Jobeková, Renata ; Maštera, František (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Bachelor´s thesis investigates and describes possibilities of utilisation of the trade mark on the market in the Czech Republic. In analyses the current status of shoe market, influence of the trade mark on consumers choice. The aim of this thesis is to create marketing strategy of the company based on above mentioned knowledge for gaining higher participation on the market by means of trade mark.
Ochrana spotřebitele v oblasti obuvi
Bílková, Martina ; Chvojková, Helena (advisor) ; Hůlová, Marie (referee)
Práce je věnována současné úpravě ochrany spotřebitele se zaměřením na oblast obuvi. Obsahuje základní charakteristiku právní úpravy ochrany spotřebitele v ČR a její plánované změny do budoucna. V oblasti obuvi zkoumá současnou situaci na trhu v ČR a problematiku uplatňování práva (především při reklamacích). V závěrečné části je provedeno a vyhodnoceno dotazníkové šetření u prodejců a spotřebitelů.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.