National Repository of Grey Literature 5 records found  Search took 0.01 seconds. 
Liveness Detection on Fingers Using Vein Pattern
Dohnálek, Tomáš ; Váňa, Jan (referee) ; Drahanský, Martin (advisor)
Tato práce se zabývá rozšířením snímače otisků prstů Touchless Biometric Systems 3D-Enroll o jednotku detekce živosti prstu na základě žil. Bylo navrhnuto a zkonstruováno hardwarové řešení s využitím infračervených diod. Navržené softwarové řešení pracuje ve dvou různých režimech: detekce živosti na základě texturních příznaků a verifikace uživatelů na základě porovnávání žilních vzorů. Datový soubor obsahující přes 1100 snímků jak živých prstů tak jejich falsifikátů vznikl jako součást této práce a výkonnost obou zmíněných režimů byla vyhodnocena na tomto datovém souboru. Na závěr byly navrhnuty materiály vhodné k výrobě falsifikátů otisků prstů umožňující oklamání detekce živosti pomocí žilních vzorů.
Multiagent Support for Strategic Games
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (referee) ; Zbořil, František (advisor)
This thesis is focused on design of framework for creation an articial opponents in strategy games. We will analyze different types of strategy games and artificial intelligence systems used in these types of games. Next we will describe problems, which can occur  in these systems and why agent-based systems makes better artificial opponents. Next we will use knowledge from this research to design and implement framework, which will act as support for creating an artificial intelligence in strategy games.
Multiagent Support for Strategic Games
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (referee) ; Zbořil, František (advisor)
This thesis is focused on design of framework for creation an articial opponents in strategy games. We will analyze different types of strategy games and artificial intelligence systems used in these types of games. Next we will describe problems, which can occur  in these systems and why agent-based systems makes better artificial opponents. Next we will use knowledge from this research to design and implement framework, which will act as support for creating an artificial intelligence in strategy games.
Flight Turn-Based Strategy
Vysloužil, Jiří ; Navrátil, Jan (referee) ; Přibyl, Jaroslav (advisor)
Práce rozebírá projekt, který je základem znovupoužiteného enginu počítačové hry - tahové strategie. Celkovým cílem by mělo být vytvoření komerční série počítačových her z vojenského prostředí. Text technické zprávy rozebírá zadání projektu a rozšiřuje jeho myšlenky o nezbytné vlastnosti. Dále popisuje vytvoření samotného zdrojového kódu a jeho použití. Zmiňuje se o stávajícím stavu projektu a krocích, které je potřeba podniknout k jeho dokončení. Zpráva je v anglickém jazyce.
Liveness Detection on Fingers Using Vein Pattern
Dohnálek, Tomáš ; Váňa, Jan (referee) ; Drahanský, Martin (advisor)
Tato práce se zabývá rozšířením snímače otisků prstů Touchless Biometric Systems 3D-Enroll o jednotku detekce živosti prstu na základě žil. Bylo navrhnuto a zkonstruováno hardwarové řešení s využitím infračervených diod. Navržené softwarové řešení pracuje ve dvou různých režimech: detekce živosti na základě texturních příznaků a verifikace uživatelů na základě porovnávání žilních vzorů. Datový soubor obsahující přes 1100 snímků jak živých prstů tak jejich falsifikátů vznikl jako součást této práce a výkonnost obou zmíněných režimů byla vyhodnocena na tomto datovém souboru. Na závěr byly navrhnuty materiály vhodné k výrobě falsifikátů otisků prstů umožňující oklamání detekce živosti pomocí žilních vzorů.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.