National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Nespresso customer loyalty
Englerová, Erika ; Postler, Milan (advisor) ; Prinke, Vladimír (referee)
The bachelor thesis results from marketing, which includes market segmentation and customer loyalty. Then the thesis is concerned with a marketing research, his types and his techniques. In the practical part of thesis is introduced the company Nestlé Nespresso SA and there are presented results from the field research, which was implemented in order to determine customer loyalty of this company.
Comparison of marketing strategy of brand Nespresso on French and Czech market
Bouberlová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; ¨Mašlarová, Diana (referee)
Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském trhu a navrhuje určitá doporučení pro vývoj značky na českém trhu.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.