Original title:
Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu
Translated title:
Comparison of marketing strategy of brand Nespresso on French and Czech market
Authors:
Bouberlová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; ¨Mašlarová, Diana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském trhu a navrhuje určitá doporučení pro vývoj značky na českém trhu.
Keywords:
brand management; marketing; Nespresso
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6105