Original title: Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu
Translated title: Comparison of marketing strategy of brand Nespresso on French and Czech market
Authors: Bouberlová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; ¨Mašlarová, Diana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském trhu a navrhuje určitá doporučení pro vývoj značky na českém trhu.
Keywords: brand management; marketing; Nespresso

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6105

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3379


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share