National Repository of Grey Literature 3,058 records found  beginprevious3040 - 3049next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Blechová, Štěpánka ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kamarytová, Monika (referee)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.
Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar
Čejková, Klára ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Bučan, Pavel (referee)
Práce hodnotní marketingové aktivity, zejména marketingové komunikační aktivity retailového řetězce Interspar. Detailněji hodnotí marketingovou komunikaci řetězce podle letákové akce. Soustřeďuje se na fakt, zda marektingové aktivity jsou pro podnik přínosné a zda ovlivňují výsledky hospodaření, vývoj řetězce na trhu a ohled je brán i na počet zákazníků.
Technologie VoIP
Stieranka, Michal ; Šalamon, Tomáš (advisor) ; Eyberger, Milan (referee)
Práce nabízí principy moderních telekomunikačních technologií, zejména se zaměřuje na technologii VoIP (Voice over IP), neboli na Internetovou telefonii. První dvě části se soustředí na popis klasických telekomunikačních a datových technologií. Čtenář tak získá či si prohloubí znalosti principů klasické telefonie, seznámí se zde například s funkcí telefonních ústředen a telefonních linek, s různými technologiemi přenosu hlasu po pevných linkách apod. Dále čtenář získá nezbytný základ principů datových sítí. Třetí část je plně věnována technologii VoIP. Poslední část přináší praktické zkušenosti s používáním VoIP telefonů.
Corporate communication
Matějovský, Jan ; Hrčková, Eva (advisor) ; Kočí, Ondřej (referee)
Práce se zabývá problematikou komunikace ve firemním prostředí, zejména se zaměřením na informační a komunikační technologie. K analýze využívá přístupu známého jako teorie omezení. Pomocí nástrojů, které poskytuje teorie omezení odhaluje slabá místa ve firemních komunikačních kanálech a navrhuje způsoby řešení.
Evaluation of marketing mix in cosmetics direct sales
Rybářová, Alice ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Vránková, Gabriela (referee)
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak společnosti Oriflame, jejíž marketingový mix je detailně popsán, zhodnocen a jsou uvedena doporučení ke zlepšení.
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (advisor) ; Motyčka, Luděk (referee)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.
Vizuální komunikace firem
Nebesař, Jakub ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce upozorňuje na prostředky vizuální komunikace, charakterizuje proces komunikace a její podoby, vizuální působení firem prostřednictvím grafických prvků ve firemních dokumentech a na webových stránkách, vymezuje kritéria hodnocení webových stránek a zaměřuje se na oblast vizuálního působení firemních webových stránek. Práce také hodnotí konkrétní webové stránky některých leasignových společností působících na českém trhu.
The origin of Corporate style creation
Horký, Jan ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
V této práci se zabývám firemní komunikací. Pro její plánování a rozvoj je třeba udržovat aktuální komunikační a informační strategii. Pro zjednodušení jsem systém firemní komunikace rozdělil na 4 subsystémy: Kultura, informační systém, komerční komunikace a firemní styl, z nichž každým se podrobně zabývám. Společným působením těchto čtyř disciplín vzniká unikátní identita organizace a toto jsou její základní kameny. Jedním ze způsobů, jak docílit silné identity, je budování promyšleného a stabilního firemního stylu. Firemní styl je úžeji vymezen jako vizuální tvář podniku, tzv. Corporate Design. Jeho základními elementy jsou: logotyp, barevnost a typografie. Přestože firmy si mohou být v těchto základních elementech podobné, odlišují se jejich aplikacemi na komunikační aktivity. Každá vizuální identita se stává unikátním otiskem složitého firemního organismu. Účelem aplikací není pouze marketingový úspěch či vizuální dokonalost; ten spočívá v jejich funkčnosti. Proto je při jejich tvorbě nutné respektovat daleko více kritérií.
Strategické řízení značky v oblasti bankovnictví
Bukovská, Romana ; Hesková, Marie (advisor) ; Hesková, Marie (referee)
Cílem práce je provedení analýzy znalosti značky banky GE Money Bank. Na základě této analýzy bude sestaven návrh na opatření pro komunikační strategii banky. Hlavním cílem strategie je zvýšení znalosti značky mezi jejími potenciálními zákazníky a posílení pozice banky na relevantním trhu.
Coaching appliance in company and managers development
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.

National Repository of Grey Literature : 3,058 records found   beginprevious3040 - 3049next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.