National Repository of Grey Literature 6 records found  Search took 0.02 seconds. 
Board Game Focused on Educational Support for Gaming Algorithms
Čáslava, Martin ; Hrubý, Martin (referee) ; Drahanský, Martin (advisor)
Tato práce se zabývá oblastí umělé inteligence zvané jako ''Metody pro hraní her''. Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat software, který umožní uživateli snadněji pochopit principy herních algoritmů Minimax a Alfa-beta prořezávání. Typickými uživateli tohoto softwaru mohou být například studenti oboru umělá inteligence. Práci lze rozdělit do dvou hlavních částí. První, teoretická část, se snaží vysvělit koncept ''Metoda pro hraní her'', dále obsahuje popis návrhu softwaru a popis výukových přínosů aplikace. Druhá část práce je věnována popisu implementace softwaru, testování a diskuzi dosažených výsledků.
Demonstration Application for EPSON Industrial Manipulator
Fireš, Martin ; Burian, František (referee) ; Žalud, Luděk (advisor)
This work deals with design and construction of a robotics checkers player based on computer vision, a move solving algorithm Minimax and a industrial manipulator EPSON C3. Work also deals with design of robot communication protocol and C# communication library execution.
Support for Playing Board Games Demonstration on Mobile Platforms
Široký, Ondřej ; Kočí, Radek (referee) ; Zbořil, František (advisor)
The aim of this bachelor's thesis is to create a mobile application for the Android platform that will help the player determine the best possible move from  the captured image. The application identifies the game and extracts its current state by using OpenCV library functions. This information is then displayed to the user, who has the ability to manually adjust the game status if the game board is inaccurately read. Subsequently, the application uses the Minimax algorithm with Alpha-beta pruning to determine the best move and displays it to the user.
Support for Playing Board Games Demonstration on Mobile Platforms
Široký, Ondřej ; Kočí, Radek (referee) ; Zbořil, František (advisor)
The aim of this bachelor's thesis is to create a mobile application for the Android platform that will help the player determine the best possible move from  the captured image. The application identifies the game and extracts its current state by using OpenCV library functions. This information is then displayed to the user, who has the ability to manually adjust the game status if the game board is inaccurately read. Subsequently, the application uses the Minimax algorithm with Alpha-beta pruning to determine the best move and displays it to the user.
Board Game Focused on Educational Support for Gaming Algorithms
Čáslava, Martin ; Hrubý, Martin (referee) ; Drahanský, Martin (advisor)
Tato práce se zabývá oblastí umělé inteligence zvané jako ''Metody pro hraní her''. Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat software, který umožní uživateli snadněji pochopit principy herních algoritmů Minimax a Alfa-beta prořezávání. Typickými uživateli tohoto softwaru mohou být například studenti oboru umělá inteligence. Práci lze rozdělit do dvou hlavních částí. První, teoretická část, se snaží vysvělit koncept ''Metoda pro hraní her'', dále obsahuje popis návrhu softwaru a popis výukových přínosů aplikace. Druhá část práce je věnována popisu implementace softwaru, testování a diskuzi dosažených výsledků.
Demonstration Application for EPSON Industrial Manipulator
Fireš, Martin ; Burian, František (referee) ; Žalud, Luděk (advisor)
This work deals with design and construction of a robotics checkers player based on computer vision, a move solving algorithm Minimax and a industrial manipulator EPSON C3. Work also deals with design of robot communication protocol and C# communication library execution.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.