National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Technical Assistance of Change Management Support
Vaněk, Michal ; Rychlý, Marek (referee) ; Kreslíková, Jitka (advisor)
The project inspects and discusses improvements of the technical assistance of Change Management support within IT service provider. The primary objective of the procet is to analyse and implement a new software tool to display possible improvements. This project involves whole software development proces including requirements collection, systém analysis, design, implementation. In the first part, the IT service management, especially Change Management area and ITIL methodology is described. In the second part, the analysis of current state of the proces implementation and software tool is discussed and proposed opportunities for improvement. In the end, the results are summarized and possibilities of the future improvements are proposed.
Analysis of impact of new software distribution models on company IS/ICT management
Polanský, Ondřej ; Voříšek, Jiří (advisor) ; Vít, Miroslav (referee)
Diplomová práce se zabývá modelem distribuce aplikační funkcionality formou služeb (SaaS ? Software as a Service), transformací trhu s IT dle tohoto modelu a dopadem těchto změn do sféry řízení podnikové informatiky. Cílem práce je co nejlépe anticipovat dopad transformace IT průmyslu právě do oblasti služeb a na základě výsledků této prognózy odvodit nejvýznamnější změny, kterými projde jak samotná podniková informatika, tak způsob jejího řízení. Popis transformace IT průmyslu je možný na základě identifikace nejzávažnějších současných problémů tohoto průmyslu a popisu těch současných trendů, které k této transformaci směřují. Změny podnikové informatiky a jejího řízení jsou popisovány na základě vývoje od doby vzniku moderních podnikových informačních systémů (tj. počátek 90. let 20. století), s tím, že je kladen důraz na ty nejzávažnější problémy integrace IT do struktury podniku a nejvýznamnější metody, které se na řešení těchto problémů uplatňovaly či uplatňují. Velký důraz je v práci kladen na korporátní důsledky těchto změn, takže každý významný diskutovaný aspekt je zkoumán mimo jiné z pohledu jeho vstřebávání trhem či samotnou organizací, a to především z hlediska porovnávání nákladů a přínosů. Přínos práce spočívá především v analýze dopadů změn trhu s IT na subjekty na trhu působící, tedy jak na nabízející tak na poptávající. Z hlediska strany nabídky jde především o sekce věnující se vzájemným vztahům mezi poskytovateli aplikačních služeb (sdružování do tzv. SaaS platforem) a také nástupu celého modelu (viz např. tabulka 4.2 na str. 41). Z hlediska poptávajících na IT trhu, tedy z hlediska řízení podnikové informatiky, je přidaná hodnota práce především v těch částech, které se věnují možnému navázání SaaS aplikací na model řízení IT služeb, a dále např. integraci SaaS aplikací z hlediska uživatele (část 6.4.6). První tři kapitoly práce se zabývají úvodem do celého konceptu poskytování aplikační funkcionality formou služeb, současnému IT průmyslu a jeho problémům a také pravděpodobnému vývoji celého tohoto nového segmentu. Další kapitoly obsahují nejprve charakteristiku současného řízení podnikové informatiky a také aplikaci výše zjištěných poznatků o SaaS modelu na podnikovou informatiku. Poslední kapitola je orientována praktičtěji a obsahuje zjednodušený popis metody definice IT služeb v podniku a tvorby katalogu služeb.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.