National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Narrative in Computer Games
Musilová, Monika ; Walek, Agata (referee) ; Ellederová, Eva (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narativu v počítačových hrách. V úvodu se věnuje vymezení obecných herních specifik, jako herní pravidla a herní žánry. Blíže se potom soustředí na lineární a interaktivní formu narativu a na prostředky, kterými se obě tyto formy nejčastěji vyjadřují. V praktické části se práce věnuje analýze dvou vybraných her se zaměřením na použité narativní prostředky a na způsob jakým ovlivňují linearitu a interaktivitu příběhu. Pro každou hru je také vytvořeno herní schéma, na jehož základě je poté odvozena narativní struktura hry. astěji vyjadřují.
Narrative in Computer Games
Musilová, Monika ; Walek, Agata (referee) ; Ellederová, Eva (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narativu v počítačových hrách. V úvodu se věnuje vymezení obecných herních specifik, jako herní pravidla a herní žánry. Blíže se potom soustředí na lineární a interaktivní formu narativu a na prostředky, kterými se obě tyto formy nejčastěji vyjadřují. V praktické části se práce věnuje analýze dvou vybraných her se zaměřením na použité narativní prostředky a na způsob jakým ovlivňují linearitu a interaktivitu příběhu. Pro každou hru je také vytvořeno herní schéma, na jehož základě je poté odvozena narativní struktura hry. astěji vyjadřují.
Under six years old childrens admission to primary school
Musilová, Monika ; Hříbková, Lenka (advisor) ; Kucharská, Anna (referee)
Vstup nešestiletých dětí do ZŠ 1 Monika Musilová Abstract The aim of the theoretical part is to find out, how the literature deals with the fact of under six years old children entering school. The literature findings are confronted with the empirical dates, which were obtained from interviews with children, parents and teachers having experience with the early school entering. Interviews were made with two families. We found that in both cases, the main reason for the early entry was the interest of children in reading. Parents were also worried that the chidren would be bored at school.. The interviews also showed that this choice is strictly individual and requires a comprehensive assessment of many aspects.

See also: similar author names
2 MUSILOVÁ, Magdalena
1 MUSILOVÁ, Marcela
1 MUSILOVÁ, Marie
20 MUSILOVÁ, Markéta
14 MUSILOVÁ, Martina
14 MUSILOVÁ, Michaela
3 MUSILOVÁ, Michala
20 Musilová, Markéta
2 Musilová, Marta
14 Musilová, Martina
14 Musilová, Michaela
3 Musilová, Michala
2 Musilová, Milena
5 Musilová, Miroslava
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.