National Repository of Grey Literature 270 records found  beginprevious251 - 260next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Komunikační strategie vstupu na trh zemí východní Evropy v oblasti mezinárodního výběru mýta
Záklasníková, Alena ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Klencz, Armin (referee)
This thesis concerns development of a communication strategy in Eastern Europe, particularly Bulgaria, as a model country, in the area of international tolling, more precisely road user charging system offered by Satellic. In this strategy the promotion mix tools such as advertising, personal selling, PR, public affairs, events and conferences are applied. A concrete target group, the key message, the goal, the message strategy and the budget are created in each of the above noted promotion mix tools.
Prelínanie parametrov kreativity verzus efektivity v reklame očami odbornej a širokej verejnosti
Horváthová, Martina ; Mikeš, Jiří (advisor)
Diplomová práca sa zaoberá vzájomným vzťahom medzi kreativitou a efektivitou v reklame. V teoretickej časti sú vymedzené pojmy ako marketingová komunikácia, komerčné komunikácie a reklama. V ďalšej časti nasleduje vysvetlenie pojmov efektivita a kreativita, spôsoby ich merania, súťaže a práce v nich úspešné. Následne sú porovnané výsledky súťaží kreativity a efektivity. Posledná časť rozoberá vzťah efektivity a kreativity na základe výsledkov vlastného výskumu formou elektronického dotazovania. Zavŕšením práce je porovnanie výsledkov súťaží a dotazovania a vyvodenie záverov.
Globalization effect on connection of sponsorship activities and sales support in transnational corporations in EU
Bayerová, Ema ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Dufek, Tomáš (referee)
Diploma thesis analyses connection of sponsorship and sales support in transnational corporations. It defines how these corporations direct their sponsorship strategies, if globally or locally. In the first chapter, it describes connection of sponsorship and commercial communications from the law, tax and mostly marketing point of view. In the second chapter, it describes possible forms of sales support in sponsorship projects. The third chapter analyses the impact of the globalization on sponsorship and sales support and describes integrated marketing communication. Telefónica S.A. and McDonald's Corporation are described as practical examples of the connection of sponsorship and sales support in transnational corporations.
Corporate social responsibility and its role in commercial communications
Pilná, Lucie ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Zábranský, Tomáš (referee)
This diploma thesis deals with the topic of Corporate Social Responsibility. It is illustrated on the concrete example of company Vodafone Czech Republic a.s. The thesis begins with the presents the concept, its forms and advantages. Following chapters include the situation in the Czech Republic and in other world countries, including the European Union. At the end there is a chapter about the future trends in the corporate responsibility.
Event marketing a jeho místo v rámci nových směrů marketingových komunikací
Baumann, Jan ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Přikrylová, Jana (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu. Kromě charakteristiky a vymezení pojmu event marketing pojednává o event marketingu v kontextu marketingového a komunikačního mixu. Dále je diskutována problematika měření úspěšnosti event marketingu. Stěžejní část práce tvoří šestá kapitola, jež se zabývá novými nástroji marketingové komunikace, analyzuje jejich pozitiva a negativa a provádí komparaci a jejich vymezení vůči event marketingu. Následuje část věnovaná deskripci trendů v event marketingu a jejich extrapolací v dlouhodobém časovém horizontu. Práce je doplněna případovou studií, jež analyzuje event marketingovou kampaň společnosti Volvo. Závěr je věnován shrnutí nejdůležitějších poznatků a možnostem jejich aplikovatelnosti v prostředí České Republiky.
Komunikační strategie předsednictví v Radě v první polovině 2009
Jadrníčková, Gabriela ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Šustr, Ondřej (referee)
Práce se zabývá komunikační strategií českého předsednictví v Radě Evropské unie. První část je věnována teoretickému základu komunikačního mixu a také předsednictví. V druhé části popisuje danou komunikační strategií předsednictví České republiky, je zde popsána a hodnocena stávající navrhovaná Koncepce komunikace předsednictví, která byla navržena vládou.
Marketing Engineering
Saitz, Lukáš ; Jablonský, Josef (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Marketing Engineering je nová marketingová disciplína využívající softwarové nástroje a modelování k podpoře efektivních marketingových rozhodnutí.
Společenská odpovědnost firem
Steinerová, Magdaléna ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Nejedlo, Tomáš (referee)
Cílem diplomové práce je pomoci firmám překonat bariéry úspěšného fungování konceptu společenské odpovědnost firem (CSR) a poskytnout jim návod, jak efektivně CSR zavést. Pro účely této práce bylo vytvořeno několik praktických nástrojů určených k analýze současného odpovědného přístupu firmy. Jedná se zejména o sebehodnotící dotazníky a formulář zaměstnaneckého průzkumu na téma CSR. Práce také nabízí velké množství příkladů z praxe zahraničních firem, které mohou posloužit jako cenný zdroj inspirace.
Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR
Švandová, Barbora ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu českého televizního trhu a význam komerčních komunikací v České televizi pro tento trh. Dále jsou v práci popsány konkrétní trhy reklamy, inzerce a trh divácký s důrazem na jednotlivé subjekty, které na trzích vystupují. Práce zmiňuje i zavedení úplné digitalizace a s ní spojený budoucí vývoj.
Comparation of TV commercial market of Czech republic and Austria
Kapušanská, Viktoria ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
S reklamou sa stretavame denne na kazdom kroku. Tato praca sa orientuje na najucinnejsie medium v ramci reklamy televiziu. Diplomova praca sa v prvej casti zaobera vysvetlenim teoretickeho aparatu, ktory je neskor pouzity v praktickej casti. Praktická cast porovnáva trhy televiznej reklamy v Ceskej republike a Rakusku za pomoci manazmentoveho nastroja PEST analyzy. Priblizuje ich vyhody a nevyhody, atd.

National Repository of Grey Literature : 270 records found   beginprevious251 - 260next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.