National Repository of Grey Literature 363 records found  beginprevious340 - 349nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (advisor) ; Motyčka, Luděk (referee)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.
Yoghurt market segmentation
Nováková, Martina ; Koudelka, Jan (advisor) ; Semrád, Jan (referee)
Cílem práce je odhalit segmenty na českém trhu jogurtů. Práce obsahuje charakteristiku produktu a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření). Práce obsahuje primární analýzu, křížovou a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
Marketingový výzkum předplatitelských služeb
Maderová, Dagmar ; Koudelka, Jan (advisor) ; Smržová, Martina (referee)
Práce řeší problematiku předplatitelských služeb časopisů. Metodami marketingového výzkumu hledá odpovědi na otázky týkající se vztahu čtenářů časopisů k předplatitelským službám.
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Šídlo, Michal (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.
Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz
Hadrava, Tomáš ; Koudelka, Jan (advisor) ; Stříteský, Václav (referee)
Tato práce se zabývá aplikací metod a pravidel marketingu ve vyhledávačích na internetovou prezentaci www.archcich.cz. Základním cílem teoretické části je kvantifikování základní teorie marketingu ve vyhledávačích. Praktická část obsahuje aplikaci metod na zlepšení viditelnosti www.archcich.cz
Segmentace trhu čaje
Smetanová, Vlasta ; Koudelka, Jan (advisor) ; Ledecký, Roman (referee)
Obsah diplomové práce je praktické provedení segmentace trhu čaje v ČR. Práce obsahuje charakteristiku trhu čaje,primární a sekundární informace, analýzu I. stupně,analýzu II. stupně,nalezení a charakteristiku segmentů spolu s marketingovým doporučením pro jednotlivé segmenty
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol
Mrázková, Daniela ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Tato diplomová práce analyzuje kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol ve všech jeho fázích. Postihuje nejdůležitější související aspekty, které tento proces jakýmkoli způsobem ovlivňují a tím působí na konečné rozhodnutí spotřebitele. Součástí této práce je i vlastní marketingový výzkum umožňující již velmi konkrétní pohled, díky kterému bylo možné uvést i některá marketingová doporučení prodejcům a výrobcům jízdních kol.
Analysis of culture enviroment in chosen country from the marketing viewpoint
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.
Segmentace na trhu jogurtů
Vacek, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Cílem této práce je na základě vybraných metod a s použitím primárních i sekundárních údajů odhalit podstatné diference mezi spotřebiteli na trhu jogurtů. Tyto diference pak použít k odkrytí segmentů, rozvoji jejich profilu a určení atraktivity těchto segmentů. Nakonec je přidáno určité doporučení pro další marketingové aktivity na daném trhu.
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.

National Repository of Grey Literature : 363 records found   beginprevious340 - 349nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.