National Repository of Grey Literature 195 records found  beginprevious176 - 185next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Vývoj a obnova vybrané obchodní firmy
Čížek, Martin ; Drozen, František (advisor) ; Zatočil, Jiří (referee)
Rozbor vývoje společnosti Kofola v letech 2002-2006 prostřednictvím marketingového a finančního pohledu. Skze několik oborových klasifikací práce informuje a hodnotí vývoj podniku a celkovou podnikatelskou situaci organizace.
Personal placement service - activity analysis
Budinská, Hana ; Drozen, František (advisor) ; Drozenová, Alice (referee)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu činnosti konkrétní personální agentury. Úvodní část je věnována postupům práce a charakteristice hlavních aktivit. Detailně jsou popsány metody výběru, získávání zaměstnanců a obsazování pracovních pozic. V druhé části práce je na základě konkrétních dat o počtu umístěných pracovníků analyzována její činnosti a efektivita práce. Uveden je také průzkum spokojenosti mezi zaměstnanci agentury, který je důležitý zejména pro zpětnou vazbu.
OBCHOD - NÁRODNÍ LOTERIE USA JAKO ALTERNATIVA ZDANĚNÍ
Bacíková, Radka ; Filipová, Vladimíra (advisor) ; Drozen, František (referee)
Tato práce podává stručný přehled o národních loteriích ve Spojených státech. Popisuje jejich historický vývoj, jednotlivé druhy her, ukazuje, jak loterie fungují ve vztahu k vládám státu, jaké modely státního řízení se dnes používají. Podrobněji přibližuje vybrané národní loterie. Porovnává výplatní poměry a co vlády z loterií financují v jednotlivých státech. Pro komplexní pohled ukazuje, jakým procentem se podílejí příjmy z loterie na celkových příjmech státního rozpočtu. Zabývá se i demografií hráčů, analyzuje síť prodejců a dodavatelů a dále nastiňuje související a často diskutovaná témata, jimiž jsou tlak na zvyšování veřejných příjmů, agresivní marketing, návykovost hazardu, problematika nezletilých hráčů a regresivity. Poskytuje čtenáři stručný informativní základ, pro pochopení tématu národních loterií.
Diagnostika firmy Metrostav podle základních účetních výkazů
Sýba, Václav ; Filipová, Vladimíra (advisor) ; Drozen, František (referee)
Bakalářská práce se zabývá diganostikou firmy Metrostav na základě finančních výkazů společnosti. Za použití vhodných metod finanční analýzy je hodnocen stav v letech 2003 až 2007. První část práce uvádí použitou metodiku, zejména horizontální a vertikální analýzu rozvahy a výkazu ziku a ztráty, analýzu cach flow, konstrukci poměrových ukazatelů výkonnosti, rentability, likvidity aj. a celkových indexů hodnocení firmy pomocí bonitních a bankrotních modelů. V druhé části je nejprve charakterizována společnost a situace ve stavebnictví v ČR a poté zobrazeny výsledky vlastní analýzy.
Financial analysis of the company Czech Computer s.r.o.
Košárek, Jiří ; Chylíková, Hana (advisor) ; Drozen, František (referee)
The aim of this thesis is to evaluate the financial situation of Czech Computer s.r.o. in 2003 - 2007. Czech Computer is currently the second largest company in online sales of computer technology and consumer electronics in terms of sales on the Czech market. The first part describes a theoretical approach to financial analysis, including the most used methods. The second part presents Czech Computer s.r.o. as a company. The main part deals with financial analysis where all the methods mentioned in the theoretical part are used to evaluate the financial situation of the company. The last chapter includes final evaluation, formulation of the strengths and weaknesses and some recommendations for future development.
Firemní politika - značka Shell
Skopcová, Radka ; Drozen, František (advisor) ; Zatočil, Jiří (referee)
Cílem bakalářské práce je seznámit se značkovou politikou společnosti Shell, a zejména s tím, jak se tato firma stará o svou vizuální identitu. První část práce psaná v obecné rovině pojednává o marketingu. Jsou zde zmíněna vývojová stádia marketingu, definice značky a její zařazení v rámci marketingu. Dále je zde v obecné rovině popsána vizuální identita. 2. část práce je orientována prakticky a týká se společnosti Shell. Je zde popsána stoletá historie Shellu a historie loga Shell. Dále je zde zmíněno řízení a cíle značkové politiky Shellu. Důraz je kladen na vizuální identitu Shellu, kterou tvoří logo mušle (hřebenatky) s typickými barvami červené a žluté.
Diagnostika obchodní firmy podle základních účetních výkazů
Milatová, Helena ; Filipová, Vladimíra (advisor) ; Drozen, František (referee)
Cílem této bakalářské práce bylo vyhodnotit hospodaření firmy Autodoprava Milata s.r.o. za období posledních pět let při použití metod a ukazatelů finanční analýzy. K analýze byly použity rozvahy a výkazy zisků a ztrát (výkaz cash flow firma nevypracovává). Vzhledem ke skutečnosti, že tato malá rodinná firma v celém sledovaném období byla zisková, jistě zvolila vhodnou strategii působení na trhu, nicméně existují oblasti, ve kterých vykazuje potenciál ke zlepšení. Jako klíčový problém se jeví nedostatečné finanční zdroje na účtech v bankách a značné čerpání kontokorentních prostředků, což nepříznivě ovlivňuje ukazatele likvidity. Jisté vysvětlení nabízí převis doby obratu pohledávek nad dobou obratu závazků, který má tendenci se s postupem času zvyšovat. Z tohoto důvodu doporučuji kontrolovat doby splatnosti u závazků i pohledávek, začít zpracovávat výkaz o peněžních tocích, následně vyvozovat patřičné závěry a kroky a tím přispět ke zlepšení v oblasti likvidity. Dalším problémem je záporný výsledek hospodaření z běžné činnosti, kde Autodoprava Milata nedokázala (s výjimkou roku 2007) generovat natolik vysoké příjmy, aby pokryla náklady. V budoucnu by se tedy měla zaměřit na snižování nákladů především v oblasti provozní, jakožto hlavní oblasti činnosti. Nižší náklady znamenají vyšší zisky a tedy zlepšení v ukazatelích rentability. Na základě vypočítaných hodnot Altmanova koeficientu bankrotu lze předpovídat příznivý vývoj firmy i v následujícím období, otázkou ale je, jak se projeví na jejím hospodaření ekonomická recese, která bude ovlivňovat nejen naší ekonomiku. Finanční analýza nemá legalizovaný obsah a je ovlivněna subjektivním přístupem osoby, která ji zpracovává. Použité metody a ukazatele vedly k nastínění oblastí, kterým by vedení firmy Autodoprava Milata s.r.o. mělo v budoucnu věnovat zvýšenou pozornost a při aplikaci doporučení a zvýšené orientaci na problémové oblasti může být jistě dosaženo lepších výsledků.
Budování značky
Skopalová, Lenka ; Drozen, František (advisor) ; Zatočil, Jiří (referee)
V této práci je pojednáno o problematice obchodních značek a o jejich významu, dále je rozpracován positioning značky a prvky značky, které lze použít k jejímu odlišení v konkurenčním prostředí. V podkapitole marketingová komunikace jsou popsány prostředky, které obchodí firmy využívají k budování a udržováni vztahů se spotřebiteli a k prezentaci svých značek. V teoretické části dále následují strategie pro budování obchodní značky a také jsou zmíněny způsoby pro řízení značky v průběhu času a metody a význam oceňování obchodní značky. V praktické části je představena společnost T-Mobile Czech Republic a.s., její strategie značky a nástroje její marketingové komunikace.
Analysis of Advertising Campaign O2
Vilím, Tomáš ; Drozen, František (advisor) ; Blaha, Ondřej (referee)
In the first part of my master thesis I will describe theoretical fundamentals which are necessary for analyzing any market of telecommunication providers and their marketing campaigns. Practical part is divided into two parts. In the first one I will summarize information about all four Czech mobile telecommunication providers. The main topic of the second one is to characterize contemporary marketing communication of the O2 brand including an analysis of the particular O2 NEON campaign. I will also evaluate this campaign according to accessible information and add my personal suggestion.
Modern methods in retail business
Ptáčníková, Jarmila ; Drozen, František (advisor) ; Jablonský, Josef (referee)
This thesis is focused on new trends in business of chosen czech retail chains. Except of introduction and close, it has four main parts - retail, usage of quantitative methods in retail, trends and future of retail chains. The main emphasis is placed on estimation of strategies of these retailers. The results of the estimation are extract from financial analyze, DEA - Data Envelopment Analysis and outcomes from market researches. For the elaboration there were used lots of information sources mainly from internet.

National Repository of Grey Literature : 195 records found   beginprevious176 - 185next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.