Original title: Firemní politika - značka Shell
Authors: Skopcová, Radka ; Drozen, František (advisor) ; Zatočil, Jiří (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem bakalářské práce je seznámit se značkovou politikou společnosti Shell, a zejména s tím, jak se tato firma stará o svou vizuální identitu. První část práce psaná v obecné rovině pojednává o marketingu. Jsou zde zmíněna vývojová stádia marketingu, definice značky a její zařazení v rámci marketingu. Dále je zde v obecné rovině popsána vizuální identita. 2. část práce je orientována prakticky a týká se společnosti Shell. Je zde popsána stoletá historie Shellu a historie loga Shell. Dále je zde zmíněno řízení a cíle značkové politiky Shellu. Důraz je kladen na vizuální identitu Shellu, kterou tvoří logo mušle (hřebenatky) s typickými barvami červené a žluté.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5051

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7412


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share