National Repository of Grey Literature 1,152 records found  beginprevious1143 - 1152  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Oceňování aktiv ve společnosti Soning Praha - Centrum akustických služeb, a. s., analýza vlivu oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech
Michálek, Petr Bc. ; Zmrhalová, Alena (advisor) ; Soldánová, Ivana (referee)
Obsahem práce je řešení problematiky oceňování v konkrétním podniku a to na základě teoretických poznatků uvedených v teoretické části. Jedná se především o obecné možnosti oceňování aktiv, oceňování při běžném účtování, oceňování v účetní závěrce. Část je věnována problematice oceňování zásob vlastní výroby, porovnání oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech.
Analysis of Marketing Mix Tools in the company Akuna
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (advisor) ; Ezrová, Hana (referee)
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Zajištění pojišťoven: účetnictví a specifika
Suchánková, Jitka ; Kovaříková, Jiřina (advisor) ; Tesařová, Monika (referee)
Problematika zajištění pojišťoven a účtování o zajištění, jak po stránce teoretické, tak na řadě praktických příkladů. Klasifikace zajištění podle forem a jednotlivých typů. Zajistný program a cena zajištění, účtování poplatků v zajištění. Účetnictví pojišťoven, odlišnosti od jiných podnikatelských subjektů, mezinárodní harmonizace účetnictví, účetní metody v zajištění, účtovaní o zajištění z pohledu pojišťovny a zajišťovny.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Baťková, Vendula Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Teoreticko-metodologická část: obecné pojetí marketingu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Aplikační část: charakteristika farmaceutického trhu, popis farmaceutické společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Závěr: zhodnocení marketingu ve vybrané společnosti a následná doporučení pro management.
Alokácia kúpnej ceny do jednotlivých účtovných položiek so zameraním na aktíva výskumu a vývoja
Olejárová, Zuzana ; Mařík, Miloš (advisor) ; Jurečka, Jan (referee)
Diplomová práca analyzuje a hodnotí postup alokácie kúpnej ceny získavanej spoločnosti. Zameriava sa na oblasť alokácie kúpnej ceny na aktíva výskumu a vývoja a kriticky hodnotí postup, ktorý sa v praxi na ich ocenenie používa. Jedným z najhlavnejších prínosov tejto práce je použitie relevantných zistení na ocenenie nehmotných aktív určených na výskum a vývoj konkrétnej spoločnosti. Práca analyzuje metódu zvýšených výnosov za niekoľko období.
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.
Oceňovanie nehnuteľností
Bátorová, Ivana ; Heřman, Jan (advisor) ; Hezina, Miloslav (referee)
Práca sa venuje súčasnej situácii v oblasti oceňovania nehnuteľností v Českej republike. Definuje nehnuteľnosti, ich špecifiká, a vysvetľuje základné pojmy spojené s oceňovaním nehnuteľností. Popísaný je základný postup a metódy oceňovania nehnuteľností, špecifiká ocenenia na tržnom princípe a ocenenia podľa vyhlášky Ministerstva financií. Na konkrétnom prípade je predvedený postup stanovenia administratívnej ceny súboru nehnuteľností podľa vyhlášky, formou znaleckého posudku. Ďalej sú v práci rozobrané základné faktory pôsobiace na rozdiely v hodnotách nehnuteľností stanovených na tržnom princípe a podľa vyhlášky.
Dodacie parity a ich vplyv na stanovenie ceny - implikácia na Carrefour ČR
Kováčová, Veronika ; Malý, Josef (advisor) ; Kovařík, David (referee)
Diplomová práca je zameraná na najnovšie vydanie dodacích parít Incoterms 2000 a ich základnú charakteristiku, tj. popisuje práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. V prvej časti práca popisuje význam logistiky a dodacích parít v medzinárodnom obchode a obsahuje taktiež výklad dodacích parít. Nasledujúca časť je zameraná na krátke predstavenie spoločnosti Carrefour a jej importného oddelenia a analýzu vplyvu dodacích parít na stanovenie ceny v medzinárodnom obchode. Táto analýza vplyvu je predstavená na konkrétnom príklade, spoločnosti Carrefour ČR.
Oceňování nemovitosti
Ötwösová, Veronika ; Heřman, Jan (advisor) ; Hezina, Miloslav (referee)
Prace se zabyva problematikou ocenovani nemovitosti. V teoreticke casti jsou definovany zakladni problemy ocenovani-co je nemovitost,cleneni nemovistosti, cinnosti odhadcu a znalcu, katastr nemovistosti, rozdil mezi cenou (jeji cleneni) a hodnotou nemovitosti.Dale je uveden prehlded nekterych vypoctu. V prakticke casti je ocenen rodinny dum a nasledne porovnana zjistena cena s trznim ocenenim.
Technické zhodnocení
Macháčková, Michaela ; Koubová, Libuše (advisor) ; Pintová, Jaroslava (referee)
Analýza § 33 zákona o daních z příjmů. Pojmy rekonstrukce a modernizace, nástavby, přístavby, stavební úpravy. Opravy a údržby. Nájemní vztah a technické zhodnodnocení v případě pronajatého majetku. Technické zhodnocení v případě spoluvlastnictví. Vymezení majetku, odpisování a účtování technického zhodnocení. Vstupní cena a zvýšená vstupní cena

National Repository of Grey Literature : 1,152 records found   beginprevious1143 - 1152  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.