Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,223 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.14 vteřin. 


Řízení lidí v multikulturním prostředí
Moryc, Katarzyna Małgorzata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo definovat a analyzovat klíčové aspekty manažerské práce v multikulturním prostředí, v jednom z útvarů centra sdílených služeb, nadnárodní společnost se sídlem v Praze v České republice. Další cílem práce bylo definovat základní kompetence úspěšného manažera, který řídí výkon zaměstnanců v multikulturním oddělení, a poskytuje doporučení pro zlepšení výkonnosti managementu v klíčových aspektech manažerské práce, jako je komunikace, motivace, řízení výkonu a multikulturní vedení. Tvrdí se, že přítomnost interkurentních interakcí mezi vedoucími oddělení a jejich podřízenými, má dopad na efektivitu manažerské výkonnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část práce zkoumá teoretické koncepty týkající se kultury, komunikace, motivace a vedení ve vztahu k multikulturním specifikům daného prostředí. Ve druhé části,jsou prezentovány použité výzkumné metody, je prezentovány provedena analýza výzkum a jeho výsledky. Dále v praktické části jsou definovávané doporučení navazující na analyzované aspekty manažerské práce, kterých zavedení by vedlo k vyšší efektivitu manažerské výkonnosti a dál k celkové výkonnosti oddělení.

Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim
Nováková, Vendula ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pudil, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce "Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim" má za cíl přiblížit čtenáři způsoby a nátlakové metody, kterými obchodníci nutí seniory kupovat předražené zboží či služby během předváděcích akcí nebo podomních prodejů. Dalším cílem práce je zjištění důvodů, které vedou seniory k navštívení prodejní akce či využití služeb podomních prodejců. Dále se pokusím ve své práci navrhnout doporučení veřejným orgánům a seniorům, jak se nekalým obchodním praktikám bránit. Práce se též zabývá právními regulacemi, demografickou situací a vývojem a manipulací.

Analýza komunikačního mixu vybraného produktu
Kuklíková, Zdeňka ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti Thermo-mur Praha s. r. o. především pak jejího stejnojmenného stavebního systému. Cílem práce bylo zanalyzování marketingové komunikace stavebního systému a na základě této analýzy navrhnutí různých doporučení na zlepšení. V teoretické části byly vyme-zeny základní pojmy z teorie marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a jejich nástrojů. Praktická část v úvodu představuje společnost, poté byl ana-lyzován komunikační mix stavebního systému a provedena SWOT analýza tohoto mixu. Návrhy a doporučení by měly sloužit jako podklad pro úpravu či sestavení no-vého komunikačního mixu pro společnost a stavební systém Thermomur.

Mediální prezentace veřejné zeleně v Českých Budějovicích (obsahová analýza jihočeského regionálního tisku)
Kušová, Drahomíra ; Těšitel, Jan ; Bartoš, Michael
Tisk je součástí masové komunikace, při níž dochází k rozšiřování a sdělování informací a symbolických obsahů určených široké veřejnosti. Vždy je odrazem předpokládaného zájmu veřejnosti o konkrétní problematiku a zprostředkovatelem sociální kontroly institucí, které ji mají na starost. Na základě provedené obsahové analýzy jihočeského regionálního tisku lze konstatovat, že problematika veřejné zeleně občany příliš netíží a tudíž není ani frekventovaným mediálním tématem. Lidi zajímá především, zda je veřejná zeleň v pořádku a uklizena. Rovněž výčet organismů, na který může uživatel zeleně v urbánním prostředí narazit, není podle tisku příliš široký.

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.

Jazyk uživatelů počítače
KANTOROVÁ, Zuzana
Tématem bakalářské práce je jazyk uživatelů počítače, kteří využívají různých možností komunikace na internetu. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se týká různých způsobů komunikace na internetu a historie prací s tematikou výrazů z počítačového slangu. Praktická část je zaměřena na jazykový rozbor výrazů z komunikace na chatu a v diskusním fóru. Cílem práce je přiblížit komunikaci prostřednictvím internetu, protože právě tato forma komunikace je v dnešním světě velmi rozšířená a oblíbená.

Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.

Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Havránek, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace komerčních pojišťoven v prostředí sociálních médií. Cílem práce je provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit komerčních pojišťoven na vybraných sociálních médiích. Na základě identifikovaného stavu a zjištěného zájmu o tyto komunikační aktivity ze strany zákazníků je navrženo doporučení pro možné zlepšení online komunikace komerčních pojišťoven za účelem podpory prodeje jejich pojistných produktů. V první části je vymezena oblast pojišťovnictví, marketingové komunikace a sociálních médií. Dále jsou identifikovány aktivity, které firmy provádí na sociálních médiích, za účelem zvýšení povědomí o své značce. Tyto aktivity lze monitorovat, vyhodnotit a následně optimalizovat. Ve druhé části je identifikovaný stávající stav aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích a zjištění zájmu o tyto aktivity ze strany zákazníků pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě těchto poznatků jsou formulovány návrhy doporučení na možné zlepšení stávajícího stavu. Přínosem diplomové práce je identifikace stávajícího stavu aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích.

Specifika práce sestry na psychiatrickém oddělení
HŘEBEJKOVÁ, Blanka
Teoretická východiska Psychiatrie patří mezi základní lékařské obory. Jejím úkolem je diagnostika, léčba a prevence duševních onemocnění. Psychiatrie v sobě zahrnuje psychiatrii dospělých, dětskou a dorostovou psychiatrii, gerontopsychiatrii, psychiatrickou adiktologii, psychiatrickou sexuologii a psychiatrickou rehabilitaci. Důležitost oboru psychiatrie v dnešní době stoupá, podle epidemiologů můžeme pozorovat v počtu psychiatrických pacientů mírnou vzestupnou tendenci. Světová zdravotnická organizace, dále jen WHO, uvádí, že duševní poruchy představují téměř 20% nemocí v evropském regionu. Porucha duševního zdraví postihne během života každého čtvrtého člověka. Práce sestry na psychiatrickém oddělení se výrazně liší od práce na jiných standartních odděleních. Je náročná jak po fyzické, tak po psychické stránce. Na tomto oddělení je velice důležité, aby sestra navázala blízký vztah s pacientem a získala jeho důvěru. Sestra musí být pro pacienta oporou v jeho těžkých obdobích. Cíle práce Cílem této práce bylo zmapovat odlišnosti práce setry na psychiatrickém oddělení, zjistit jaké komunikační dovednosti musí všeobecná sestra ovládat na psychiatrickém oddělení, dále pak zjistit možnosti dalšího vzdělávání sester v oboru psychiatrie v rámci celoživotního vzdělávání. Metodika Pro výzkumné šetření byla použita kvalitativní metodika. Údaje byly získávány metodou rozhovoru. Před provedením samotného výzkumného šetření bylo zažádáno o povolení hlavní sestry, která s provedením výzkumného šetření souhlasila. Ve spolupráci s vrchní a staniční sestrou psychiatrického oddělení bylo zrealizováno sedm rozhovorů se sestrami. Zcela anonymní rozhovor obsahoval dvanáct otázek. Jednotlivé rozhovory byly písemně zaznamenávány, protože se zaznamenáváním na diktafon respondentky nesouhlasily. Písemné záznamy rozhovorů byly analyzovány a výsledky byly následně rozděleny do kategorií a podkategorií. Výzkumné šetření probíhalo v období února a března 2013. Výsledky Na základě výzkumného šetření bylo zjištěno, že práce sestry na psychiatrickém oddělení se v mnohém liší od práce na jiných odděleních. Měla by zde pracovat sestra, která se o obor zajímá a má přehled v psychiatrické problematice. Sestra na psychiatrii by měla být zručná, pohotová a měla by mít stálý přehled o pacientech, aby byla schopná včas vypozorovat případné změny v jejich chování. V psychiatrické ošetřovatelské péči je především důležité správně komunikovat s různými typy pacientů. Proto je pro sestru důležité orientovat se v psychiatrických onemocněních a jejich symptomech. Chování, vnímání a komunikaci psychiatrického pacienta totiž často ovlivňuje samotné onemocnění. Vznikají tak různé komunikační bariéry, se kterými si musí sestra poradit. Proto by měla umět správně využívat všechny složky verbální i neverbální komunikace. Příprava na mimořádné události spočívá hlavně v pravidelném školení BOZP, požární ochrany a prostudováním metodických pokynů a standardů psychiatrického oddělení. Také je určitá příprava věnována na prevenci mimořádných událostí. Možností pro další vzdělávání v psychiatrickém ošetřovatelství je podle dotazovaných sester dostatek. Z výzkumného šetření bylo zjištěno, že se sestry o vzdělání aktivně zajímají a samy ho vyhledávají. Ve vyhledávání vhodných vzdělávacích akcích jsou sestry dostatečně podporovány ze strany nadřízených. Závěr Vzhledem k celkovému pohledu na výsledky práce lze konstatovat, že výzkumné otázky byly zodpovězené a stanovené cíle této práce byly splněny. Výsledky této bakalářské práce mohou sloužit jako podpůrný text při přednáškách o ošetřovatelské péči na psychiatrickém oddělení. Práce může také sloužit studentům jako studijní a podkladový materiál pro studium i jejich vlastní práce.