Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8,925 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.24 vteřin. 

Nástroje ochrany životního prostředí
Vurbalová, Marcela
Práce se zabývá popisem nástrojů ochrany životního prostředí a jejich vzájemnými vazbami. Popisem kritérií a přínosů aplikace těchto nástrojů v České republice. Část práce se zaměřuje na analýzu vybraného nástroje ochrany životního prostředí a zhodnocení jeho přínosu ve stavební společnosti.

Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství
Gruberová, Laura ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství se zaměřuje na oblast českého knižního trhu a na marketingové nástroje, které jsou v současné době používány knižními nakladateli. Cílem práce je na základě kvalitativního výzkumu zhodnotit marketingové nástroje konkrétního českého knižního nakladatelství a navrhnout možná zlepšení jejich použití. Teoretická část práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti knižních nakladatelství a knižního marketingu, které slouží jako východisko pro praktickou část práce. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů knižního nakladatelství Argo, uvádí pozitiva a negativa těchto nástrojů a v závěru přináší návrhy na jejich zlepšení. Tato část práce vychází z marketingové situační analýzy nakladatelství, analýzy dostupných dat o činnosti nakladatelství a z hloubkového rozhovoru s jedním z jeho kmenových autorů. Práce je přínosná především pro knižní nakladatele a prodejce, kteří z této práce mohou získat informace o možných marketingových nástrojích. Pro čtenáře knih je tato práce zajímavá především z pohledu získání informací o tom, jak jim může marketing napomoci při výběru knih.

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.

Globální sledování kontejnerových zásilek jako nástroj ke zlepšení služeb zákazníkům
Šrámková, Eva ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Cempírek, Václav (oponent) ; Průša, Bohumil (oponent)
Disertační práce analyzuje faktory, které rozhodují o výběru poskytovatele přepravních a zasilatelských služeb na trhu kontejnerových přeprav v České republice (dále jen ČR). Výzkum vychází z rozsáhlého počtu faktorů publikovaných v obdobných výzkumných studiích mimo evropský kontinent a zároveň se zaměřuje na faktory charakteristické pro zadavatele služeb se sídlem v ČR. Metodologický aparát výzkumu je založen na dotazníkovém šetření a hloubkových osobních rozhovorech s respondenty. V disertační práci byla vytvořena nová metodika TARRQUAL, která slouží jako nástroj pro měření kvality služeb. Tato nová metodika byla testována na 250 zákaznících zasilatelské společnosti Kühne+Nagel ČR. Cílem výzkumu byl návrh teoretického nástroje pro měření kvality přepravních a zasilatelských služeb a přímé aplikace tohoto nástroje na přepravním trhu ČR. Disertační práce si dále kladla za cíl podpořit empirický výzkum v oblasti měření kvality poskytovaných služeb na trhu kontejnerových přeprav ve střední a východní Evropě.

Měnová politika jako nástroj mezinárodní politiky (případová studie Čína)
Suk, Jiří ; Dubský, Zbyněk (vedoucí práce) ; Sršeň, Radim (oponent)
Diplomová práce ověřuje hypotézu, že měnová politika může být nástrojem mezinárodní politiky, respektive složkou ekonomické moci. Případová studie je zaměřena na měnovou politiku ČLR z pohledu jejího možného mezinárodního přesahu.

Tvorba pro dechové kvinteto a přidružený nástroj
Durníková, Nela ; MAREŠ, Vlastimil (vedoucí práce) ; HLAVÁČ, Jiří (oponent)
Tématem této magisterské práce je Tvorba pro dechové kvinteto a přidružený nástroj. V práci jsou odborně rozebrána díla světově známých autorů. Jejich díla se dostala na vrchol nejznámějších a nejhranějších skladeb komorního repertoáru nejen pro dechové nástroje. Součástí práce je také porovnání děl se stejným obsazením a seznam skladeb pro dechový kvintet a přidružený nástroj.

Marketingová komunikace
Sargsyan, Dianna ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Top Hotel Praha. Teoretická část diplomové práce vychází z literární rešerše. Na úvod je popsáno, co to je marketing a jaké jsou jeho nástroje, následně je přiblížena problematika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a všeho, co s ním souvisí. Mezi nástroje marketingového komunikace patří reklama, osobní prodej, přímý marketing, public relations, podpora prodeje a on-line komunikace. Praktická část charakterizuje stručně danou společnost. Práce je dále věnována analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace hotelu. Nástroje marketingové komunikace jsou zkoumány z poznatků z hotelového prostředí. V závěru praktické části jsou na základě těchto poznatků navržena opatření marketingové komunikace pro Top Hotel Praha.

Zhodnocení vybraných ekonomických nástrojů EU v oblasti environmentální politiky
Ševc, Pavel ; Spiesová, Daniela (vedoucí práce) ; Petra, Petra (oponent)
Práce se zabývá environmentální politikou v obecné rovině, tj. vymezením základních pojmů jako jsou politika životního prostředí, její nástroje, cíle a principy politiky životního prostředí. Práce hodnotí ekologické daně a jejich implementaci do české legislativy, popisuje realizaci daňové reformy v České republice v porovnání se zeměmi Evropské unie. Informuje o jednotlivých matematických modelech používaných k hodnocení dopadů ekonomických nástrojů v oblasti environmentální politiky. V práci jsou zkoumány dopady vybraného ekonomického nástroje na státní rozpočet ČR. Vybraným ekonomickým nástrojem jsou ekologické daně (daň z pevných paliv, daň ze zemního plynu a některých dalších plynů a daň z elektřiny), které se staly součástí české legislativy. Analytická část práce se zabývá analýzou a zhodnocením příjmů státního rozpočtu z těchto ekologických daní v období let 2008 až 2015. Dále je zkoumán vliv ekologických daní na HDP v jednotlivých státech EU. V práci je také vymezeno, jak ekologické daně přispívají k ochraně životního prostředí.

Poprojektová analýza dálničního spojení v koridoru Tábor - Soběslav
Váňová, Lucie ; Martiš, Miroslav (vedoucí práce) ; Karel, Karel (oponent)
Poprojektová analýza představuje klíčový nástroj ověřující prediktivní schopnost EIA a má tak pravděpodobně největší úlohu při zlepšování budoucí výkonnosti a užitečnosti tohoto procesu. Cílem diplomové práce je provedením vlastní poprojektové analýzy úseku dálnice D3 Tábor - Soběslav, zdrůraznit důležitost poprojektového monitoringu v kontextu liniových staveb. Práce se zaměřuje na zhodnocení procesu EIA po jeho formální stránce a ověřuje, jak a na kolik byly splněny podmínky stanovené v rámci tohoto procesu. Monitoringem kvality vod a posouzením dopravní situace v zájmovem území byl porovnán aktuální stav s předpoklady vyjádřenými v EIA procesu. Nízká účast zainteresovaných subjektů potvrdila fakt, že poprojektová analýza je v České republice stále ještě v začátcích. Poprojekotvou analýzou dálničního koridoru Tábor - Soběslav byl zanalyzován a zhodnocen proces EIA. Výseledky této práce mohou být použitelné jako metodické pokyny k provádění poprojektové analýzy podobného charakteru.

Ústavní právo na příznivé životní prostředí a jeho prosazování v současné ČR
Tauchmanová, Renata ; Kadlecová, Eva (vedoucí práce) ; Uhlík, Milan (oponent)
Práce poskytuje co nejucelenější přehled o právní ochraně životního prostředí v České republice z pohledu justice a její aplikace v českém soudnictví. Především, co se týká zákonů v oblasti ochrany práva na příznivé životní prostředí v rámci Ústavy České republiky,jsem se snažila zaměřit na judikaturu Ústavního soudu, jakožto soudu, jehož rozhodnutí jsou pro výklad a další uplatnění práva na příznivé životní prostředí v praxi zcela zásadní. Cílem práce je ukázat vývoj právní/legislativní ochrany životního prostředí v České republice a přiblížit praktiky mezinárodního práva, převážně evropského, v oblasti ochrany životního prostředí. Práce nastiňuje dostupné procesní nástroje, které využívá české soudnictví v oblasti práva na příznivé životní prostředí a dále představuje práva a povinnosti občanu České republiky k tomuto tématu se vtahující.