Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model znalostního managementu
Jelínek, Tomáš ; Vokál, Martin (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve svojí disertační práci se zaměřuji na dnes velice aktuální oblast znalostního managementu. Celosvětově roste zájem o znalosti, o jejich řízení a využívání v praxi. Hlavním cílem mé práce bylo zmapovat současný stav a navrhnout vhodné aplikace pro práci se znalostmi ve firmě. V první části práce uvádím základní definice pojmů z oblasti znalostního managementu a vymezuji nejdůležitější faktory, které ovlivňují znalosti. V další části se věnuji představení software pro práci se znalostmi a zabývám se možným využitím při každodenní práci.
Model znalostního managementu
Jelínek, Tomáš ; Vokál, Martin (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve svojí disertační práci se zaměřuji na dnes velice aktuální oblast znalostního managementu. Celosvětově roste zájem o znalosti, o jejich řízení a využívání v praxi. Hlavním cílem mé práce bylo zmapovat současný stav a navrhnout vhodné aplikace pro práci se znalostmi ve firmě. V první části práce uvádím základní definice pojmů z oblasti znalostního managementu a vymezuji nejdůležitější faktory, které ovlivňují znalosti. V další části se věnuji představení software pro práci se znalostmi a zabývám se možným využitím při každodenní práci.
Využití analýzy sociálních sítí při analýze sociálního okolí projektového manažera
Hájek, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Hřebíček, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu sociálního okolí projektového manažera a možnostem jeho analýzy. Sociální okolí je definováno jako souhrn netechnických faktorů působících na projektového manažera, které významným způsobem ovlivňují průběh projektu. Znalost sociálního okolí je, vedle znalosti metodik řízení projektů, projektového plánu, oboru činnosti klienta a dalších předpokladů, klíčová pro úspěch projektu. Cílem práce je definovat rozsah sociálního okolí a především prezentovat techniky a metody, jakými je možné sociální okolí analyzovat, a na základě zjištěných závěrů aktivně kultivovat projektové prostředí. Mezi další cíle práce patří formulace doporučení pro orientaci projektového manažera v jeho sociálním okolí a dokumentace diskutovaných poznatků na příkladech z projektové praxe -- mj. na základě zkušeností z analýzy sociálních sítí, jež byla pro potřeby této práce provedena v prostředí reálných projektů. Práce představuje tři metody analýzy -- analýzu sociálních sítí, analýzu zainteresovaných stran a analýzu psychologického profilu členů týmu, které se vzájemně doplňují a poskytují projektovému manažerovi ucelený přehled o jeho sociálním okolí. Na analýzu sociálních sítí je kladen majoritní důraz, jelikož představuje teoretický a praktický úvod do tématu a základ pro další analýzu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.