Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
Hejmalíčková, Veronika ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Marková, Agáta (oponent)
Tato práce je zaměřena na vnímání značek produktů mladou generací. V teoretické části jsou popsána odborná fakta, která souvisí s tématem diplomové práce a jsou nezbytná pro pochopení výzkumné části. Jsou zde blíže rozvedeny pojmy jako: sociální status, sociální identita mladého aktéra, mladá generace a její nákupní chování, a také značka produktu. Výzkumná část se zabývá konkrétním mladým kolektivem, prostřednictvím kterého se snaží dosáhnout dvou cílů. Prvním je zjistit, zda značka naplňuje pro žáky základní školy prvky značky a druhý je zjistit, zda užívání bot Nike je statusovým znakem žáků základní školy. Výsledky této práce mohou být přínosem pro marketingová oddělení firem zabývající se módou.
Značka produktu jako zdroj rolové identity
Štanglová, Veronika ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Zhodnocení, jakým způsobem je pomocí značky utvářena a formována identita zákazníka, konkrétně určité sociální skupiny. Za cíl práce tedy považuji zanalyzovat, jakým způsobem značka přispívá k vytváření, a dále formulaci osobnosti jednotlivých spotřebitelů. Jak nákup určitého druhu zboží souvisí například s životním stylem kupujících, nebo jejich zařazením do určité sociální skupiny. Zmapuji nákupní chování určité sociální skupiny a pokusím se zhodnotit, do jaké míry značky ovlivňují utváření jejich osobnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.