Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Začínající mladý učitel. Faktory odchodu ze školství
Jaroš, David ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Resumé Tato bakalářská práce se zaměřuje na začínající učitele a analyzuje možné faktory jejich brzkého odchodu ze školství. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou - výzkumnou. V teoretické části práce se autor zabývá primárně osobností učitele a základními stresory, které ztěžují jeho práci a které mohou vést k odchodu ze zaměstnání. V praktické části práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťována jednak míra zátěže jednotlivými potenciálními stresory - situacemi, se kterými začínající učitel přichází ve své praxi do styku, jednak role uvádějícího učitel při řešení takto vzniklých situací. Vedle celkového shrnutí výsledků dotazníkového šetření provedeného mezi začínajícími učiteli, se autor ve své práci snaží navrhnout možná řešení, jak jednotlivé formy zátěže, které mladé učitele negativně ovlivňují, zmírnit, popřípadě jak jim předcházet. Tyto návrhy autor směřuje nejen začínajícím učitelům, ale především jejich nadřízeným. Práce vychází z odborné literatury uvedené v závěru a z dotazníkového šetření provedeného se 40 respondenty.
Začínající mladý učitel. Faktory odchodu ze školství
Jaroš, David ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Resumé Tato bakalářská práce se zaměřuje na začínající učitele a analyzuje možné faktory jejich brzkého odchodu ze školství. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou - výzkumnou. V teoretické části práce se autor zabývá primárně osobností učitele a základními stresory, které ztěžují jeho práci a které mohou vést k odchodu ze zaměstnání. V praktické části práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťována jednak míra zátěže jednotlivými potenciálními stresory - situacemi, se kterými začínající učitel přichází ve své praxi do styku, jednak role uvádějícího učitel při řešení takto vzniklých situací. Vedle celkového shrnutí výsledků dotazníkového šetření provedeného mezi začínajícími učiteli, se autor ve své práci snaží navrhnout možná řešení, jak jednotlivé formy zátěže, které mladé učitele negativně ovlivňují, zmírnit, popřípadě jak jim předcházet. Tyto návrhy autor směřuje nejen začínajícím učitelům, ale především jejich nadřízeným. Práce vychází z odborné literatury uvedené v závěru a z dotazníkového šetření provedeného se 40 respondenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.