Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Pořízek, Jan
Pořízek, J. Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů on-line marketingu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se se zabývá modely pro stanovení hodnoty zákazníka a identi-fikací parametrů, které tuto hodnotu ovlivňují. Byla provedena analýza společnosti a identifikovány parametry do modelů vstupující. Na tomuto základě byl vybrán a následně modifikován model pro stanovení celoživotní hodnoty zákazníků společností fungujících na subskripčním modelu. Na základě výsledků byla následně sestavena doporučení pro využití hodnoty zákazníka při vyhodnocování efektivnosti online marketingových nástrojů.
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Kubů, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá jiným možným přístupem k segmentaci zákaznické základny ve zkoumané společnosti, než který společnost dosud využívá. Konkrétně se jedná o problematiku celoživotní hodnoty zákazníka. Z rešerše vyplývá několik možných přístupů a některé vybrané modely budou aplikovány na zákaznickou základnu v praktické části DP. Práce řeší nejen aplikaci vybraných modelů, ale především srovnání výsledků analýzy s původní segmentací. Cílem práce je sledování změn v segmentaci po uplatnění těchto modelů a předložit výsledky o tom, že tato metrika je vhodnou hodnotící složkou segmentace pro konkrétní společnost. Nedílnou součástí jsou tedy doporučení pro management a obchodní zástupce. Výpočty jsou provedeny v Excelu. V závěru každé kapitoly jsou uvedeny konkrétní dosažené výsledky a porovnání s původní segmentací. Výsledkem této práce je návrh několika modelů výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka, který společnost může uplatnit ve svůj prospěch při vytváření nového modelu segmentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.