Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
První pomoc při šikaně v práci: praktický manuál pro zaměstnance ohrožené některou z forem šikany v zaměstnání – mobbingem, bossingem nebo staffingem
Spurný, Joža ; Scheu, Lenka ; Havelka, Josef ; Ranglová, Jana
Na pracovištích bývá poměrně často opomíjena kvalita interpersonálních vztahů. Ze strany managementu takových organizací je věnována pozornost především měřitelným ekonomickým a jiným ukazatelům, aniž by si jeho příslušníci uvědomovali, že se kvalita interpersonálních vztahů významně podepisuje na těch ukazatelích, na které se především zaměřují. Na jedné straně si tak jsou ve shodě s manažerskou literaturou vědomi skutečnosti, že lidé představují největší bohatství jejich organizace, na straně druhé se však o toto bohatství nestarají adekvátním způsobem, což platí i o oblasti mezilidských vztahů. Přitom poznatky ze sociometrických výzkumů, které byly provedené v 60. letech minulého století mezi posádkami amerických bombardérů během války ve Vietnamu, poukázaly na to, že osádky tvořené průměrnými členy s dobrými vztahy mezi sebou dosahují lepších výsledků v porovnání s osádkami, které sice byly tvořené špičkovými vojáky, avšak mezi nimiž nepanovaly právě nejlepší mezilidské vztahy.1 Špatná kvalita interpersonálních vztahů na pracovišti může mít variabilní intenzitu a různou délku trvání. K nejzávažnějším jevům v této oblasti náleží mobbing, bossing a staffing, jimž je věnovaná pozornost v této stati. Jejím cílem je poskytnou základní orientaci v této problematice, na kterou je možno nahlížet z různých pohledů (např. z pohledu psychologického, sociologického, právního aj.).
Lidské zdroje a jejich řízení ve vybrané organizaci
MATĚJKOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je posoudit systém řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci a navrhnout případné změny pro jeho zlepšení. V literární rešerši je vysvětlen pojem řízení lidských zdrojů a jeho vývoj a jednotlivé části personálních činností. V praktické části je vytvořen dotazník, který se zaměřuje na úroveň řízení lidských zdrojů v organizaci Silon s.r.o. Dotazníkové šetření zkoumá spokojenost zaměstnanců na jejich pracovní pozici, spokojenost se mzdou a benefity, motivační program, komunikační kanál a vztahy na pracovišti. Z posbíraných informací jsou navrhnuty případné změny pro zlepšení řízení lidských zdrojů v organizaci Silon s.r.o.
Analýza motivace a spokojenosti pracovníků ve firmě
Gonta, Natalya ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Odvárková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analýza motivace a spokojenosti pracovníků ve společnosti British American Tobacco s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části se popisují koncepty a zdroje motivace, které mají vliv na výkon pracovníků ve společnosti. Ve druhé části popisuji cíl výzkumu, jeho průběh a vyhodnocení výsledků v souvislosti, s kterými byla provedena analýza způsobu motivace a spokojenosti pracovníků ve firmě. Pro následující analýzu byly využity metody dotazníku a osobního nestrukturovaného rozhovoru. Výsledkem je uvedena doporučení na zlepšení motivace pracovníků, která mají potenciál změnit situaci a mohou být zavedena v praxi zkoumané společnosti.
Konflikty na pracovišti: Situace v Rusku
Sergeeva, Olga ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou konfliktů na pracovišti a zaměřuje se zejména na situaci v Rusku. Cílem je prozkoumání konfliktů na pracovišti, jejich příčin a následků, vlivu konfliktů na organizační proces a na osobní vztahy pracovníků. Pro lepší přehled je v mé bakalářské práci použita metoda případových studií a reálné případy konfliktů získané z ruské organizace. Řeší se zde případy nejrozšířenějších konfliktů v praxi a uvádějí se jejich reálná řešení v podniku.
Psychologie lidské komunikace
KAŇKOVÁ, Eva
Diplomová práce se týká neverbální komunikace a její funkce v pracovních vztazích. Zabývá se především vztahy mezi jednotlivými spolupracovníky, obchodnímy a jejich klienty a vedoucími spolu se zájemci o zaměstnání. Příjemná atmosféra v práci je důležitá pro lepší výsledky a pocit osobního významu. Správné použití neverbální komunikace může pomoci k uzavření obchodu a důvěryhodnému působení. Výsledky ukázaly, že součet neverbálních signálů nám může sdělit názor druhé osoby, nehledě na tom, jak se slovně vyjadřuje. To, co člověk říká, není vždy to samé, co si myslí. Pokud člověk ví o tomto rozdílu, může změnit názor ostatních na základě správného použití neverbální komunikace.Závěry naznačují, že není možné vyvodit úsudek při použití pouze dvou nebo tří signálů. Vždy je nutné porovnávat více znaků. Celá práce ukazuje, že neverbální komunikace je důležitá a může nám pomoci ve vytváření lepších mezilidských vztahů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.