Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuková aplikace stránkování paměti
Nechvátal, Petr ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací výukové aplikace pro stránkování paměti.Úkolem této aplikace je pomoci studentům pochopit a procvičit si některé koncepty ohledněstránkování paměti. Umožní studentům napsat části těchto konceptů a vidět na vizualizaci,jak jejich kód pracuje při simulaci paměťového systému. Aplikace bude implementovánajako webová aplikace v HTML, CSS a JavaScriptu. Server se bude starat o překladuživatelského kódu, bude desktopová aplikace. Tato práce se zaměřuje na popis stránkovánípaměti a technologie, které byly použity pro tuto práci a návrhem aplikace. Také obsahujepopis implementace a testování této práce.
Řízení Lego Mindstorms
Chudík, Vladimír ; Pikula, Stanislav (oponent) ; Klusáček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis a využití modulu BrickPi v kombinaci s mikropočítačem Raspberry Pi, jako náhrady za ovládací kostku Lego Mindstorms. V první části práce se nachází krátký popis a porovnání ovládací kostky Lego Mindstorms a Raspberry Pi s modulem BrickPi. Jsou tam taky zmíněny možnosti napájení systému a rozdíly mezi variantami modulu. Dále je popsán návrh vzdáleného ovládání pomocí www prohlížeče, možnost zobrazování údajů ze senzorů, možnost přenosu videa a je popsána forma komunikace mezi uživatelem a serverem. V poslední části práce jsou navrženy úlohy do předmětu BROB, které využívají modulu BrickPi. Jedna úloha je realizována a je k ní poskytnuta dokumentace.
Výuková aplikace stránkování paměti
Nechvátal, Petr ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací výukové aplikace pro stránkování paměti.Úkolem této aplikace je pomoci studentům pochopit a procvičit si některé koncepty ohledněstránkování paměti. Umožní studentům napsat části těchto konceptů a vidět na vizualizaci,jak jejich kód pracuje při simulaci paměťového systému. Aplikace bude implementovánajako webová aplikace v HTML, CSS a JavaScriptu. Server se bude starat o překladuživatelského kódu, bude desktopová aplikace. Tato práce se zaměřuje na popis stránkovánípaměti a technologie, které byly použity pro tuto práci a návrhem aplikace. Také obsahujepopis implementace a testování této práce.
Řízení Lego Mindstorms
Chudík, Vladimír ; Pikula, Stanislav (oponent) ; Klusáček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis a využití modulu BrickPi v kombinaci s mikropočítačem Raspberry Pi, jako náhrady za ovládací kostku Lego Mindstorms. V první části práce se nachází krátký popis a porovnání ovládací kostky Lego Mindstorms a Raspberry Pi s modulem BrickPi. Jsou tam taky zmíněny možnosti napájení systému a rozdíly mezi variantami modulu. Dále je popsán návrh vzdáleného ovládání pomocí www prohlížeče, možnost zobrazování údajů ze senzorů, možnost přenosu videa a je popsána forma komunikace mezi uživatelem a serverem. V poslední části práce jsou navrženy úlohy do předmětu BROB, které využívají modulu BrickPi. Jedna úloha je realizována a je k ní poskytnuta dokumentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.