Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Informační systém pro domácnost
Knyrevich, Michail ; Matějka, Pavel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou Informačního systému pro domácnost a to především jeho modulem Energie. Jsou zde analyzované již existující informační systémy zabývající se tímto tématem. Dále je zde popsán formální návrh vlastního modulu Energie na základě získaných informací. Součásti tohoto návrhu je systém predikce výdajů za energie, který se provádí na základě monitorování počasí. Na závěr je realizace a testování tohoto návrhu s použitím webových technologii a to především Zend Framework.
Modulový redakční systém s využitím technologie AJAX
Hlavička, Jan ; Chmelař, Petr (oponent) ; Částek, Petr (vedoucí práce)
Práce je rozdělena do dvou částí. První diskutuje o webových technologií používaných v dnešní době a webových standardech. Podrobněji se zaměřuje na technologii Ajax a její využití. V druhé části se práce věnuje analýze, návrhu a implementaci plně objektového, modulárního redakčního systému.
Modul do prohlížeče přednášek pro opravování výstupu rozpoznávače uživatelem
Srb, Pavel ; Schwarz, Petr (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Jádrem práce je rozšíření prohlížeče o funkci opravy přepisů z rozpoznávače uživatelem, včetně vytvoření serveru, který přepisy skladuje a umožňuje jejich sdílení. V úvodu je zmíněna motivace pro práci s multimédii ve výpočetní technice. Dále jsou vyjmenovány kategorie výzkumu rozpoznávání řeči na Fakultě informačních technologií. Velká pozornost je věnována popisu multimediálního prohlížeče, který slouží pro testování a prezentaci technologií rozpoznávačů a v budoucnu se předpokládá jeho využití i jako studijní pomůcky nebo přehrávače pro běžné uživatele. Jsou zde definovány požadované vlastnosti tohoto přehrávače, návrhy a popis jejich realizace, potažmo celé architektury přehrávače, založené na C++, wxWidgets, XML i HTTP.
Webový nástroj pro tvorbu a správu činností a cílů projektů
Branderský, Gabriel ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá plánováním činností a cílů projektů vedoucí na jejich efektivní a úspěšné zvládnutí. Výsledkem je webový nástroj, který má zakomponované dobré principy z řízení a správy projektů a gamifikáciu. Cílovou skupinou jsou především studenti vysokých škol, ti se během svého studia setkávají s mnoha projekty. Mezi nejdůležitější rozhodně patří bakalářská a diplomová práce, proto jim je věnována zasloužená pozornost, aby nástroj odpověděl jejich specifickým potřebám.
Třicetidenní výzva
Přibylová, Kateřina ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace, jejíž úkol je pomoci uživatelům bojovat s prokrastinací a dosahováním jejich cílů za pomoci třicetidenních výzev. Práce seznamuje čtenáře s problematikou chorobného odkládání věcí na později a analyzuje podobná existující řešení na trhu. Hlavní důraz při tvorbě samotné aplikace byl kladen na uživatelskou přívětivost, intuitivnost ovládání a responzivitu. Problém udržení aktivity a motivace uživatelů řeší aplikace použitím gamifikačních a socializačních prvků. Výsledná aplikace je implementována za použití moderních webových technologií. Závěr této práce je věnován procesu testování a budoucnosti aplikace.
Moderní podpora prodeje pomocí mobilních technologií
Žabka, Michael ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní aplikace pro podporu prodeje v maloobchodních řetězcích. Mobilní aplikace je ztvárněna na základě navržené služby pro podporu prodeje, jejíž předmět a návrh je v této práci taktéž popsán. Mobilní aplikace využívá nejmodernější technologie, které jsou v současné době dostupné v mobilních zařízeních. Jedná se o technologie, zajišťující identifikaci zákazníka v prodejně, sdělování marketingových informací zákazníkovi a některé další možnosti, získávající detailní informace o nákupním chování zákazníka. Díky těmto datům je možné analyzovat zákazníka různými metodami, které jsou v práci taktéž popsány, a na základě těchto analýz zefektivňovat prodeje, nákupy a jiné procesy maloobchodů. Cílem práce je vytvořit použitelnou mobilní aplikaci, která podporuje prodej v maloobchodních řetězcích. Teoretická část práce se zabývá nejprve popisem běžného marketingu, na jehož základě je popsán analytický marketing neboli marketing řízený daty. Pro zanesení tématu práce do odvětví maloobchodu je tento tzv. retail definován, jsou popsána jeho specifika a text je pozvolna přenesen do moderního technologického zázemí. Konkrétní možnosti moderních technologií jsou představeny v poslední kapitole teoretické části, která je primárně zaměřena na vývoj mobilních aplikací v prostředí IBM Worklight. Praktická část práce je rozdělena do dvou kapitol, kde první se zabývá popisem navrhované služby pro podporu prodeje. Popis se skládá ze schémat architektur, datových toků a návrhů komunikačních rozhraní. Na základě této služby je popsán návrh mobilní aplikace v kapitole druhé, a to od uživatelského rozhraní po technologickou architekturu. Tato mobilní aplikace je následně v praktické části vyvinuta a poskytnuta jako opensource se všemi zdrojovými kódy a online spustitelnou demo verzí aplikace. Hlavním výstupem práce je právě zmíněná mobilní aplikace, která je v závěru praktické části popsána a uveden odkaz na její online dostupnou verzi. Mobilní aplikace obsahuje různorodou funkcionalitu pro zákazníka, jejímž cílem je otestovat použitelnost možností v praxi.
Použití webových technologií při vývoji mobilních aplikací na platformě Android
Kameníček, Lukáš ; Kosek, Jiří (vedoucí práce) ; Hassman, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem aplikací určených pro operační systém Android. Nejprve definuje jakými způsoby lze aplikaci pro tuto platformu poskytnout a poté vše potřebné pro to, abychom mohli s vývojem začít. Stručně uvádí výhody a nevýhody použití konkrétních přístupů a pojednává o souvisejících vývojových prostředích. V další kapitole se zaměřuje na hlavní téma, kterým je využití webových technologií HTML, CSS a JavaScript při vývoji aplikací. Obsažena je i možnost propojení webových technologií s Java aplikací na straně klienta. Dále pojednává o způsobu využití externích periferií telefonu jako je fotoaparát nebo GPS. V poslední části pak prověřuje teoretické poznatky prvních kapitol při jejich použití v praxi, a to realizací prototypové aplikace postavené na webových technologiích a využívající fotoaparátu telefonu.
SOFSEM 2004: Theory and Practice of Computer Science. Proceedings Volume II
van Emde Boas, P. ; Pokorný, J. ; Bieliková, M. ; Štuller, Július
SOFSEM (SOFtware SEMinar) is an annual five-day international conference devoted to the theory and practice of Computer Science. Its aim is to foster co-operation among professionals from academia and industry working in various areas of Computer Science. The program consists of series of Invited Talks, given by prominent professionals and researchers, Contributed Talks selected by the Program Committee from submitted papers, Workshop Sessions discussing work-in-progress, and the Student Research Forum.
Utilization of Flash technology in e-commerce applications
Nagy, František ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Zintenzívnění konkurence mezi obchodníky vede ke stále více obtížnějšímu získávání konkurenční výhody. Podniky a firmy se proto snaží tuto výhodu získat za pomoci e-commerce řešení, která by měla sloužit jednak k prezentaci firmy, dále ke komunikaci se zákazníky, ke snižování transakčních nákladů a v neposlední řadě by měla také ulehčit prodej produktů a služeb. Zvyšující se počet firem využívající tato řešení nutí firmy udělat tato řešení co nejpřitažlivější a technologicky vyspělá, a proto používají sofistikované nástroje a technologie, které jim to umožní. Předkládaná práce se zabývá jednou z těchto technologií - Adobe Flash. Klade si za cíl seznámit čtenáře s touto technologií, porovnat ji s technologiemi konkurenčními a ukázat možnosti jejího využití v komerční sféře na v prostředí webu. Práce má poukázat na možné problémy při vývoji komerčních aplikací a na jejich možná řešení. Na reálném příkladě má předvést těžkou nahraditelnost této technologie a představit ji, přes zvyšující se konkurenci, jako stále perspektivní. Čtenář, který má v plánu vytvořit podobnou aplikaci, by měl být schopný po přečtení předkládané práce tuto aplikaci vytvořit (alespoň teoreticky - práce se nevěnuje dopodrobna programování v ActionScript), anebo by měl být schopný vybrat si pro svou práci jinou, více vyhovující technologii. Práce obsahuje i více doporučení na optimalizaci flashových prvků a aplikací, které mají přispět k co nejpříjemnějšímu zážitku uživatele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.