Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dílčí části informačního systému pro zvolený subjekt
Hnátová, Kateřina ; Kříž, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce se zaměřuje na návrhy informačního systému a jeho následný výběr pro autoservis. Návrhy jsou zpracovány pro tři možná provedení – řešení v MS Access, webové řešení přes hosting a webové řešení hostované na lokálním serveru. Úvodní část pojednává o teoretických východiscích, které jsou dále využité v celé práci. Analytická část se zaměřuje na dosavadní stav podniku a jeho požadavky na systém. V návaznosti na to se návrhová část zaobírá variantami řešení. Vzájemně je porovnává tak, aby bylo dosaženo rovnováhy mezi cenou a kvalitou řešení na základě stanovených kritérií.
Využití sociálních sítí pro podporu webového portálu
Mysliveček, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí pro podporu v podnikání. Její hlavní zaměření spočívá v návrhu strategie pro práci se sociální sítí Facebook společnosti Coffee Media s.r.o. První část této práce shrnuje obecné teoretické poznatky z oboru sociálních sítí a competitive intelligence. Vysvětleny jsou jednotlivé pojmy a je určena oblast, kterou se práce dále zabývá. Druhá část této práce je tvořena návrhem webového řešení společnosti Coffee Media. Jako první jsou porovnány jednotlivé možnosti tvorby webových stránek, jsou určeny klíčové faktory a požadavky na tvorbu, podle kterých je následně vybráno nejvhodnější řešení. Pomocí tohoto řešení jsou následně navrhnuty a realizovány webové stránky. Třetí část se zabývá detailní analýzou konkurence v oblasti online marketingu. Jsou vybrány čtyři konkurenční společnosti a je analyzována jejich práce se sociální sítí Facebook. Analýza je provedena jak pomocí vlastní metody, tak také pomocí bezplatného specializovaného nástroje. Na základě této analýzy jsou určeny jednotlivé trendy v práci se sociální sítí Facebook. V poslední části je navrhnuta detailní strategie pro práci se sociální sítí Facebook. V této strategii je určen publikační plán příspěvků a jsou navrhnuty jednotlivé reklamní kampaně, pomocí kterých se může společnost Coffee Media propagovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.