Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kontrapunkt
Bučková, Anna ; Mačuda, Michal (oponent) ; Vítek, Jiří (vedoucí práce)
Propojení hudby s architekturou se v historii věnovala spousta osobností. Každý k této problematice přistupuje jinak. Někdo skrze své pocity, jiní pomocí exaktních metod nebo jiných přepisů. Moje cesta vedla přes mnoho formálních analýz až k vytvoření vlastní metody komponování architektury z jistých hudebních paternů skladby. Základem návrhu opery na břehu Vltavy v Praze je symfonická báseň Bedřicha Smetany – Vltava. Její tóny ladně plynou jako řeka, od jemných linek příčných fléten až ke hřmotu celého orchestru. Právě tato dějová linka mi byla předlohou pro návrh, ve kterém náplavka postupně graduje až do prostorů sálu. Ten se mimo jiné může také měnit v průběhu dne na sál pro užití filharmonie, na což reaguje právě název Kontrapunkt – neboli dvě hudební linky hrané zároveň ale fungující i samostatně.
Kontrapunkt
Bučková, Anna ; Mačuda, Michal (oponent) ; Vítek, Jiří (vedoucí práce)
Propojení hudby s architekturou se v historii věnovala spousta osobností. Každý k této problematice přistupuje jinak. Někdo skrze své pocity, jiní pomocí exaktních metod nebo jiných přepisů. Moje cesta vedla přes mnoho formálních analýz až k vytvoření vlastní metody komponování architektury z jistých hudebních paternů skladby. Základem návrhu opery na břehu Vltavy v Praze je symfonická báseň Bedřicha Smetany – Vltava. Její tóny ladně plynou jako řeka, od jemných linek příčných fléten až ke hřmotu celého orchestru. Právě tato dějová linka mi byla předlohou pro návrh, ve kterém náplavka postupně graduje až do prostorů sálu. Ten se mimo jiné může také měnit v průběhu dne na sál pro užití filharmonie, na což reaguje právě název Kontrapunkt – neboli dvě hudební linky hrané zároveň ale fungující i samostatně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.