Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení nálezů polychlorovaných bifenylů v bioindikátorech živočišného původu - rybách
Doušová, Petra ; Zlámalová Gargošová, Helena (oponent) ; Vávrová, Milada (vedoucí práce)
V bakalářské práci teoretického charakteru byla řešena problematiky využití ryb jako bioindikátoru pro stanovení úrovně znečištění vodního ekosystému. Jako xenobiotikum byly vybrány polychlorované bifenyly (PCB), které stále ještě patří mezi prioritní organické polutanty. Část práce je věnována fyzikálně chemickým, toxikologickým a environmentálním vlastnostem těchto organických polutantů. Zmíněno bylo také jejich používání v ČR v minulosti a způsoby jejich aplikace v průmyslu, zhodnocení jejich distribuce a toxikologického působení jednotlivých skupin kongenerů PCB. Na základě posouzení úrovně kontaminace ryb bylo zhodnoceno zatížení vodního ekosystému, které bylo porovnáno s údaji publikovanými na Slovensku.
Zhodnocení nálezů polychlorovaných bifenylů v bioindikátorech živočišného původu - rybách
Doušová, Petra ; Zlámalová Gargošová, Helena (oponent) ; Vávrová, Milada (vedoucí práce)
V bakalářské práci teoretického charakteru byla řešena problematiky využití ryb jako bioindikátoru pro stanovení úrovně znečištění vodního ekosystému. Jako xenobiotikum byly vybrány polychlorované bifenyly (PCB), které stále ještě patří mezi prioritní organické polutanty. Část práce je věnována fyzikálně chemickým, toxikologickým a environmentálním vlastnostem těchto organických polutantů. Zmíněno bylo také jejich používání v ČR v minulosti a způsoby jejich aplikace v průmyslu, zhodnocení jejich distribuce a toxikologického působení jednotlivých skupin kongenerů PCB. Na základě posouzení úrovně kontaminace ryb bylo zhodnoceno zatížení vodního ekosystému, které bylo porovnáno s údaji publikovanými na Slovensku.
Využití vodního ekosystému v předškolním přírodovědném vzdělávání.
BROŽOVÁ, Anežka
Environmentální a přírodovědná výchova je důležitou složkou výchovy, vzdělání každého jedince. Této problematice se věnuje vzdělání a výchova v mateřské škole. Děti se seznamují s různými vodními ekosystémy, podobami vody, koloběhem vody v přírodě, významem vody pro život. Pozorují živočichy ve vodě i kolem ní. Různé aktivity jsou založeny na prožitkovém učení, pozorování; přináší porozumění jevům a vztahu k přírodě, její ochraně. Cílem práce je nalezení a ověření vhodných metod a forem práce v oblasti přírodovědné a environmentální výchovy realizované v mateřské škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.