Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti
Zapletal, Vojtěch ; Konečná, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podrobný popis teoretického a skutečného stavu marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti profesního vzdělávání. Navrhuje úpravy, které povedou ke zvýšení počtu zákazníků konkrétního produktu vybrané společnosti.
Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti
Zapletal, Vojtěch ; Konečná, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podrobný popis teoretického a skutečného stavu marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti profesního vzdělávání. Navrhuje úpravy, které povedou ke zvýšení počtu zákazníků konkrétního produktu vybrané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.