Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv umístění předškolní třídy do budovy základní školy na adaptaci dítěte při vstupu do 1. třídy
Kulhánková, Kateřina ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce, která se zabývá vlivem umístění předškolní třídy mateřské školy v budově základní školy, se věnovala i problematice související s touto tématikou. A tím je nejen vstup do 1. třídy, školní připravenost a s tím související charakteristiku dítěte v tomto věku, ale i návaznost předškolního a základního vzdělávání, jejíž nejstěžejnější oblastí jsou, vzhledem k tématu diplomové práce, vzdělávací programy pro předškoláky organizované základní školou. Jedním z těchto programů jsou i předškolní třídy umístěné v budově základní školy. A právě tomuto umístění je věnováno nejvíc pozornosti. Diplomová práce zkoumá a rozebírá, v čem jsou pozitiva tohoto umístění, zda jsou spatřována i nějaká negativa. Splnit cíle diplomové práce se podařilo hlavně díky učitelům, kteří mají zkušenosti s dětmi, které navštěvovaly třídu situovanou v základní škole. Učitelé se ve většině vyjádřili tak, že děti, které tuto třídu navštěvovaly, se v první třídě rychleji adaptovaly na prostředí, než děti, které navštěvovaly běžnou třídu MŠ umístěnou v budově mateřské školy. Pár respondentů se vyjádřilo tak, že to ještě nemůže posoudit, neboť mají s dětmi, navštěvující předškolní třídu umístěnou v základní škole, malou zkušenost. Dále se většinou vyjádřili k pozitivům této třídy tak, že je pro děti prospěšná v...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.