Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Using podcasts to teach English to young learners
Hoppejová, Diana ; Müller Dočkalová, Barbora (vedoucí práce) ; Uličná, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, skrze namluvenou audio pohádku bez vizuálních pomůcek. Cílem práce je zjistit, jestli systematické používání mateřského jazyka v audio materiálech může mít pozitivní vliv na motivaci a ochotu poslouchat u dětí, které s učením se anglicky teprve začínají. Cílem teoretické části bylo získat potřebnou znalost na efektivní přípravu takových podcastů. Zkoumá tedy účinné možnosti výuky anglického jazyka pro malé děti, využití příběhů na výuku angličtiny a roli prvního jazyka v učení se jazyku novému. Praktická část se zaměřuje na průzkum uskutečněný mezi českými a slovenskými rodiči dětí, které poslouchání anglických nahrávek před výzkumem nebavilo. Rodiče souhlasili s otestováním série autorských podcastů s dětmi a s pozorováním jejich reakcí. Cílem výzkumu bylo potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že i děti, které jinak odmítají poslouchat anglické audio nahrávky, budou motivovány poslouchat anglický pohádkový podcast, pokud bude kombinovat anglické věty s vyprávěním v mateřském jazyce. Hypotéza byla potvrzena, ale vzhledem k malému počtu respondentů je potřebný další výzkum v této...
Edukační technologie v práci předškolních dětí s onkologickým onemocněním
Skalická, Jana ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Fialová, Irena (oponent)
Diplomová práce se v teoretické rovině věnuje problematice vhodného využití informačních technologií u předškolních dětí, které jsou vzdělávány v nemocnicích nebo mateřských školách při nemocnicích působících. Dále se práce zabývá problematikou zdraví a vlivu nemoci na psychiku dítěte a vlivu hospitalizace a dlouhodobého pobytu dítěte v nemocnici na jeho stávající život. V teoretické části práce jsou popsány různé druhy digitálních technologií, které jsou v současné době využívány ve vzdělávacím procesu u předškolních dětí. V závěru teoretické části práce jsou popsána nádorová onemocnění dětí, která jsou často léčena ve FN Motol. V úvodu praktické části práce je blíže popsána samotná FN Motol včetně základních informací o její historii a současném fungování. Praktická část práce se opírá o využití digitálních technologií ve vzdělávání dětí hospitalizovaných na onkologickém oddělení Fakultní nemocnice v Motole, kdy byly zjišťovány technické prostředky nejčastěji využívané u dlouhodobě hospitalizovaných dětí nejen v rámci vzdělávání, ale ve vztahu na trávení volného času v nemocnici. Na základě osobní zkušenosti byl vypracován desetidenní vzdělávací program, který byl následně aplikován u vybraných dětských pacientů ve FN Motol. Dále se práce zabývá pozitivními i negativními stránkami využívání...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.