Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení realizace letního tábora inspirovaného vzděláváním v přírodě
Ratajová, Lucie ; Neuman, Jan (vedoucí práce) ; Kalkusová, Lucie (oponent)
Název: Posouzení realizace letního tábora inspirovaného vzděláváním v přírodě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení, zda bude možné v místě lesní mateřské školy realizovat doprovodné programy, tábory, soustředění, které by zajistily finanční prostředky pro školu a hlavně stabilní prostředí. Dalším cílem je zjistit zájem rodičů a dětí o podobné programy v místě realizace lesní mateřské školy. Metody: V práci je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Stěžejní je pro práci studie proveditelnosti, která nastavila strukturu práce a vede její linii. Dotazníkové šetření analyzuje potencionální zákazníky projektu a jejich potřeby, přání. Polostrukturované rozhovory poskytly základ pro analyzu rizik projektu nebo pro marketingovou strategii. Sekundární analýza byla využita pro získání dat v teoretické části práce. Výsledky: Jarní soustředění a letní tábory se záštitou LMŠ mohou pozitivně (jak finančně, tak posílením vztahu člověka s přírodou) přispět provozu konkrétní lesní mateřské školy. Pozitivní ohlas byl zaznamenán především z řad rodičů dětí z mateřských škol. Rodiče by uvítali větší nabídku letních táborů a jarních soustředění v místě jejich bydliště. Klíčová slova: letní tábor, zimní tábor, lesní mateřská škola, studie proveditelnosti
Posouzení realizace letního tábora inspirovaného vzděláváním v přírodě
Ratajová, Lucie ; Neuman, Jan (vedoucí práce) ; Kalkusová, Lucie (oponent)
Název: Posouzení realizace letního tábora inspirovaného vzděláváním v přírodě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení, zda bude možné v místě lesní mateřské školy realizovat doprovodné programy, tábory, soustředění, které by zajistily finanční prostředky pro školu a hlavně stabilní prostředí. Dalším cílem je zjistit zájem rodičů a dětí o podobné programy v místě realizace lesní mateřské školy. Metody: V práci je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Stěžejní je pro práci studie proveditelnosti, která nastavila strukturu práce a vede její linii. Dotazníkové šetření analyzuje potencionální zákazníky projektu a jejich potřeby, přání. Polostrukturované rozhovory poskytly základ pro analyzu rizik projektu nebo pro marketingovou strategii. Sekundární analýza byla využita pro získání dat v teoretické části práce. Výsledky: Jarní soustředění a letní tábory se záštitou LMŠ mohou pozitivně (jak finančně, tak posílením vztahu člověka s přírodou) přispět provozu konkrétní lesní mateřské školy. Pozitivní ohlas byl zaznamenán především z řad rodičů dětí z mateřských škol. Rodiče by uvítali větší nabídku letních táborů a jarních soustředění v místě jejich bydliště. Klíčová slova: letní tábor, zimní tábor, lesní mateřská škola, studie proveditelnosti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.