Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současný stav a vývoj v konstrukci motorů pro nákladní automobily
Holbík, Ondřej ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce uvádí přehled konstrukčních řešení, výkonových parametrů a vývojových tendencí v oblasti motorů pro nákladní automobily. V první části práce je pojednáno o vznětovém motoru a jeho částech. Následují tabulkově uvedeny parametry motorů jednotlivých výrobců a v závěrečné části se zpráva zaměřuje na možný vývoj a perspektivy vznětových motorů v budoucnosti.
Sériová a paralerni diagnostika pohonných jednotek motorových vozidel
Čoček, Jan ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá diagnostikou motorových vozidel od historie až po současnost, se zaměřením zejména na pohonné jednotky spalovacích motorů. V jejích částech je stručně popsána funkce daného systému a následně rozebrán postup při diagnostice závady. V přehledných tabulkách jsou uvedeny symptomy a jejich rozuzlení za použití měřicí techniky. V závěru práce jsou popsány OBD systémy, nejčastěji používané automobilové sběrnice a souhrn několika hlavních měřicích zařízení používaných při automobilové diagnostice.
Vstřikovací systém s tlakovým zásobníkem pro pohonné jednotky užitkových aplikací
Suchánek, David ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá vstřikovacím systémem s tlakovým zásobníkem pro pohonné jednotky užitkových aplikací. V rámci řešení práce proběhla komplexní analýza vstřikovacího systému s uvedením principu a funkce nezbytných komponent, včetně předvedení na konkrétních vozidlech a nastínění budoucího vývoje. Systém vstřikovaní je možné rozdělit do 3 částí: nízkotlaká, vysokotlaká a řídicí. Nízkotlaká část popisuje palivový filtr a podávací čerpadlo. V rámci vysokotlaké části jsou uvedeny v souvislostech komponenty, jimiž jsou vstřikovač, vysokotlaké čerpadlo a tlakový zásobník. Řídicí část pak představuje řídicí jednotku, snímače a akční členy nezbytné pro řízení tlaku a množství paliva. Pro uvedení uceleného přehledu systému vstřikovaní s tlakovým zásobníkem bylo provedeno měření a vyhodnocení parametrů systému common rail na konkrétní pohonné jednotce pomocí diagnostického zařízení. Měřením se ověřil maximální deklarovaný tlak výrobcem vozidla, současně byl ukázán průběh tlaku paliva v tlakovém zásobníku v různých režimech provozu motoru.
Sériová a paralelní diagnostika přímého vstřikování paliva u vozidla Superb 1,8 TSI
HAJNÝ, Vladislav
Práce na téma Sériová a paralelní diagnostika přímého vstřikování paliva u vozidla Superb 1,8 TSI se zabývá využitím výukového automobilu Škoda Superb II. generace, umístěného na odborném výcviku VOŠ, SPŠ automobilní a technické v Českých Budějovicích. Protože je automobil plně funkční, lze na jednotlivých komponentech předvádět jak způsob činnosti, tak možnosti kontroly. Cílem této diplomové práce je proto provést, zdokumentovat a popsat diagnostiku palivové soustavy uvedeného automobilu použitím měřidel a diagnostických přístrojů, které jsou k dispozici v rámci školní výuky. Věřím, že vypracováním zadaného tématu získám další cenné teoretické a praktické znalosti, které následně uplatním v technické praxi.
Indikátor okamžité spotřeby paliva automobilu
Klásek, Tomáš ; Roubal, Zdeněk (oponent) ; Drexler, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá seznámením s principy vstřikování paliva a jejich typy v moderních spalovacích motorech. Základním zaměřením této práce bude probrat jak fungují moderní vstřikovače paliva, dále pak popsat senzory automobilu důležité pro tuto práci. Následně bude navrženo řešení zjišťování okamžité normované spotřeby paliva pomocí získaných dat z elektronického systému automobilu, jejich zpracování pomocí elektrocniké platformy a následné zobrazení pomocí vhodného zobrazovače.
Sériová a paralerni diagnostika pohonných jednotek motorových vozidel
Čoček, Jan ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá diagnostikou motorových vozidel od historie až po současnost, se zaměřením zejména na pohonné jednotky spalovacích motorů. V jejích částech je stručně popsána funkce daného systému a následně rozebrán postup při diagnostice závady. V přehledných tabulkách jsou uvedeny symptomy a jejich rozuzlení za použití měřicí techniky. V závěru práce jsou popsány OBD systémy, nejčastěji používané automobilové sběrnice a souhrn několika hlavních měřicích zařízení používaných při automobilové diagnostice.
Současný stav a vývoj v konstrukci motorů pro nákladní automobily
Holbík, Ondřej ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce uvádí přehled konstrukčních řešení, výkonových parametrů a vývojových tendencí v oblasti motorů pro nákladní automobily. V první části práce je pojednáno o vznětovém motoru a jeho částech. Následují tabulkově uvedeny parametry motorů jednotlivých výrobců a v závěrečné části se zpráva zaměřuje na možný vývoj a perspektivy vznětových motorů v budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.