Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh technologie výroby ozubeného kola z plastu
Vyhnanovský, Jaroslav ; Kebrle, Ondřej (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Tento projekt byl vypracován v rámci magisterského studia oboru Strojírenská technologie a průmyslový management a předkládá návrh technologie výroby ozubeného kola z plastu. Ozubené kolo se bude vyrábět vstřikováním plastu do formy. Využit bude materiál POM, obchodní název Delrin 100 NC010 od firmy DuPount. Vstřikovací forma je nástroj pro výrobu plastového ozubeného kola pomocí technologie vstřikování. Výroba bude probíhat na stroji Allrounder 420 C Golden Edition 1000-290 od německé firmy ARBURG se sídlem ve městě Loßburg, kde sídlí mateřská společnost.
Technologie výroby plastového kontejneru na náboje
Hejl, Dušan ; Kebrle, Ondřej (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením výroby zadané součásti „plastový kontejner na náboje“. Součást je vyrobena z vysokohustotního polyethylenu s obchodním označením LITEN ML 77 při navrhované sérii 3 000 000 kusů. Na základě literární studie problematiky vstřikování plastů a potřebných výpočtu byla navržena vstřikovací forma. Forma je řešena pomocí normalizovaných komponentů od firmy Meusburger. Byl zvolen vstřikovací stroj od firmy Arburg Allrounger 370 S 700 – 170.
Výroba součásti Dvojité koleno HTHT32/40 GI
Kříbala, Milan ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Žák, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vstřikovací formy pro výrobu dvojitého kolena, které nachází své uplatnění v sestavě sifonu. Součást bude zhotovena z polypropylenu s obchodním označením Tatren HT 25 11. Velikost výrobní série je stanovena v počtu 100 000 kusů za 3 měsíce. Nejdříve je proveden rozbor zadané součásti s upřesněním její funkce a kritérií, která daná součást musí splňovat. Dále je zvolena vhodná technologie pro výrobu součásti. Na základě zvolené technologie je proveden rozbor teorie vstřikování a konstrukce forem. Následně je v praktické části proveden kompletní návrh vstřikovací formy včetně technologických výpočtů a simulací. Pro navrženou vstřikovací formu je zvolen vstřikovací stroj. Závěr diplomové práce tvoří technicko-ekonomické zhodnocení na výrobu dvojitého kolena.
Technická viskózní křivka pro vstřikování plastů
Hejkalová, Anna ; Svoboda, Jan (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Vstřikování je velmi závislé na tokových vlastnostech plastů. Bakalářská práce srovnává konvenční měření jejich reologických vlastností s metodou vstřikování na technickou viskózní křivku. Tato metoda umožňuje určit optimální hodnotu vstřikovací rychlosti, při níž už odpor proti vstřikování neumožňuje výrazné zlepšení tokových vlastností taveniny, naopak zvyšuje energetickou spotřebu procesu. Zároveň se snaží prokázat výhodnost této metody.
Návrh technologie výroby zátky z plastu
Kočí, Ivan ; Žák, Ladislav (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem výroby zátky z plastu technologií vstřikování do forem. V práci je proveden návrh technologického postupu včetně potřebných výpočtů a mimo to je práce zaměřená na konstrukci vstřikovací formy. Pro řešení byl použit 3D CAD systém SolidWorks a normálie Hasco, Meusburger, Synventive. Na závěr je práce podložena technicko-ekonomickým zhodnocením.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kuda, Roman ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Zvyšující se požadavky a nároky na provoz motorových vozidel přispěly k vývoji nových systémů přípravy směsi paliva a zapalování. Splnění stále přísnějších emisních limitů, nižší spotřeba paliva při současném zvýšení výkonu a točivého momentu motoru, to byly hlavní příčiny vedoucí k velice intenzivnímu výzkumu a pozdějšímu zavedení dokonalejších systémů vstřikování a zapalování. Za posledních několik let se koncepce klasického spalovacího motoru téměř nezměnila, ale co se mění neustále, jsou právě řídící prvky motorů jako zapalovaní a vstřikování.
Instalace vstřikovacího systému na traktorový motor
Svršek, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout vestavbu nového vstřikovacího zařízení na stávající traktorový motor a zkonstruovat nové součásti nutné pro správnou funkci tohoto vstřikování. V neposlední řadě je nastíněno umístění dalšího příslušenství pro řízení motoru. Jedná se o vstřikovací systém s tlakovým zásobníkem „Common Rail“ a všechny jeho součásti jsou vytvořeny v modelovacím prostředí PTC Creo 2.0. Na závěr jsou zkonstruované komponenty ověřeny pevnostním výpočtem a podrobeny modální analýze.
Analýza systému zapalování a vstřikování paliva
Schnabl, Jan ; Mach, Martin (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Zapalovací a vstřikovací soustava v jakékoliv podobě jsou nedílnou součástí každého automobilu. Vývoj těchto soustav jde ruku v ruce s rozvojem automobilismu a jeho stále většího průmyslu. Od devatenáctého století do současnosti došlo v tomto odvětví výrazného pokroku. Tato práce se především zaměřuje na popis těchto dvou soustav a jejich rozdělení. Vývoj je zachycen od nejstarších systémů až po nejnovější systémy.
Porovnání možností výroby ozubených kol kovových a plastových
Květoun, Jan ; Žák, Ladislav (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na porovnání technologií výroby ozubených kol plastových a kovových. Je zde uveden princip jednotlivých technologií, jejich popis a vhodnost použití, či jejich výhody a nevýhody. U kovových ozubených kol je hlavní zaměření na obráběcí technologie, jako je frézování, obrážení nebo broušení. Popisovanou technologií pro plastová ozubená kola je především vstřikování. V praktické části se práce zabývá teoretickou výměnou plastového kola za kovové kolo za použití výpočtů a informací z uvedené literatury. Ozubené kolo je z motocyklu ČZ 175/453.
Mechanická konstrukce elektromagnetických ventilů v automobilové oblasti
Sušovský, Martin ; Novák, Petr (oponent) ; Strecker, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce přináší komplexní pohled na elektromagnetické ventily v osobních automobilech. Poskytuje bližší informace o jejich funkcích a činnostech v rámci důležitých částí automobilů. Práce je zaměřená především na užití elektromagnetických ventilů ve vstřikovacích systémech, jako je např. vysokotlaký common-rail systém od firmy BOSH u dieselových motorů. Hlavní část práce se pak soustředí na možné technické řešení vedoucí k získání rychlejší časové odezvy, a tím i zlepšení výkonu ventilu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.