Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Téma koronaviru v literatuře pro děti a mládež a jeho využití ve volnočasové výchově ke čtenářství
CARVOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se věnuje tématu covid-19 v literatuře pro děti a mládež a jeho využití v literární výchově ve volném čase mládeže. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou představeny základní informace o nemoci covid-19 (původ, příznaky, ochrana, průběh nemoci v České republice). Dále se zabývá vybranými díly s tématem covidu-19 a dopadem této nemoci na čtenářství dětí a mládeže. V praktické jsou pak zpracované metodické a pracovní listy s ukázkami úryvků autorkou vybraných děl a jejich ověření v praxi na vybrané cílově skupině.
Vybraná tvorba Petry Braunové ve volnočasové výchově ke čtenářství
KRAJCOVÁ, Monika
Cílem bakalářské práce je představení tvorby Petry Braunové a využití vybrané tvorby ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část představuje životopis, tvorbu autora, získaná ocenění, preferovaný literární žánr a vybrané metody zvolené pro konkrétní práci s textem. Praktická část je zaměřena na projekt Týden se školákem Kubou, který slouží k rozvoji čtenářství v mateřské škole.
Vybraná tvorba Miloše Kratochvíla ve volnočasové výchově ke čtenářství
MILFORTOVÁ, Natálie
Cílem bakalářské práce je představení tvorby současného autora knih pro děti a mládež, básníka, prozaika a scénáristy Miloše Kratochvíla a využití vybraných děl ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část představuje životopis, literární tvorbu autora a získaná ocenění. Dále je zde popsán oblíbený literární žánr autora a jeho specifika, cílová skupina a metody zvolené pro konkrétní práci s textem, které jsou využity v praktické části. Ta obsahuje přípravu a realizaci čtenářských lekcí, na které je vyhotovena sada metodických a pracovních listů, jejich ověření v praxi a reflexe.
Témata přátelství a samoty ve vybraných literárních dílech pro děti a mládež a jejich uplatnění ve volnočasové výchově ke čtenářství
SYROVÁTKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se věnuje tématu přátelství a samoty ve vybraných literárních dílech pro děti a mládež a jejich uplatnění ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část analyzuje literaturu pro děti a mládež (charakteristika, rysy, funkce a členění), definice přátelství a samoty. Následuje rozbor čtyř literárních děl a jejich možné uplatnění ve volnočasové výchově ke čtenářství. Praktická část obsahuje sadu pracovních listů z vybraného díla, s jejich následným ověřením v praxi včetně reflexe.
Vybraná tvorba Ester Staré ve volnočasové výchově ke čtenářství
PEŠKOVÁ, Alena
Cílem bakalářské práce je představení tvorby autorky knih pro děti, speciální pedagožky a logopedky Ester Staré a využití vybraného díla ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické časti je představen životopis, literární tvorba a získaná ocenění autorky. Dále vývojová specifika dětského čtenáře a vybrané metody zvolené pro konkrétní práci s textem. Praktická část je zaměřena na týdenní projekt s knihou Šedík a Bubi a jeho praktické využití ve volnočasové výchově ke čtenářství.
Vybraná tvorba Pavla Čecha ve volnočasové výchově ke čtenářství
KUČEROVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je představení tvorby Pavla Čecha (ilustrátor, tvůrce komiksů a autorských knih) a využití vybrané tvorby ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část představuje životopis, tvorbu autora, získaná ocenění, preferovaný literární žánr a vybrané metody zvolené pro konkrétní práci s textem. Praktická část je zaměřena na projekt O čertovi, který slouží k rozvoji čtenářství v mateřské škole.
Vybraná oceněná díla pro děti a mládež z nakladatelství Albatros a jejich uplatnění ve volnočasové výchově ke čtenářství
SPĚVÁKOVÁ, Daniela
Bakalářská práce je zaměřena na volnočasové literárně výchovné aktivity v lekcích čtenářských klubů s cílem na vypracování pracovních listů do těchto lekcí. Jednotlivé lekce jsou zaměřeny na vybraná oceněná díla z nakladatelství Albatros. Díla byla vybrána na základě jejich vhodnosti dle věku účastníků a sice pro první a druhý stupeň základního vzdělávání. V práci je stručně popsána historie nakladatelství Albatros, jednotlivá ocenění, která se dílům udělují a výčet oceněných děl. V další kapitole jsou rozbory jednotlivých děl, která byla v práci použita. Na rozbory navazuje kapitola s výčtem použitých metod. V následující kapitole, která je již praktickým rozborem lekcí, se s pomocí vypracovaných pracovních listů uskutečnily lekce čtenářských klubů pro první a druhý stupeň základní školy, jejich celkové zhodnocení je v závěru této kapitoly.
Cíl činnosti dítěte mladšího školního věku jako výchovný cíl v oblasti volnočasové výchovy
BLOUDKOVÁ, Jana
Práce se zamýšlí nad otázkami, jakým způsobem lze spojit zájem o dítě (účastníka zájmového vzdělávání volnočasové výchovy) se zájmem o naplňování cílů činností ve volnočasové výchově, a jaké jsou možnosti, že si cíl své činnosti (spolu)určí dítě samo. Práce se snaží najít řešení ve způsobu, v němž se cíl činnosti dítěte transformuje ve výchovný cíl vychovatele se záměrem rozvoje osobnosti dítěte. Práce obsahuje čtyři kapitoly. První se zabývá výchovnými cíli a cíli volnočasové výchovy. Druhá kapitola zjišťuje cíle výchovy z hlediska pedagogických koncepcí a alternativních přístupů. Třetí kapitola seznamuje s psychologickým potenciálem cílové skupiny. Poslední kapitola se zabývá rozvojem potenciálu dítěte, jeho schopností svobodné volby a rozhodnutí, projevem tvořivosti a stavem flow.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.