Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the election campaign and marketing communication of JUDr. Katarína Macháčková to the post of mayor of Prievidza
Švarcová, Alžbeta ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace a analýza volební kampaně JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky města Prievidza "nahlíží na danou tematiku ze dvou pohledů, a to z teoretického a praktického. Politický marketing vykazuje často prvky klasického marketingu, tyto dvě disciplíny zvyknou často splývat. Proto se v první, teoretické, části práce budeme zaměřovat na zasazení potřebných pojmů do teoretického kontextu a určíme si tak tenkou hranici mezi politickým a klasickým marketingem. Objasníme si pojmy, které využijeme v praktické části práce. Druhá, praktická část se zaměřuje už na specifickou aplikaci jednotlivých marketingových strategií na kampaň JUDr. Kateřiny Macháčková. V závěru shrnuje nabyté poznatky a navrhuji doporučení dalších možných způsobů marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.