Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza podnikového okolí
Junková, Šarlota ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této práce je analýza podnikového okolí Vinotéky u Mouřenína, která se zabývá dovozem, prodejem a servírováním českých, italských a francouzských vín, cognaců a delikates. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. Pro analýzu makrookolí podniku je použita PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Na závěr je zhodnoceno vnější a vnitřní okolí podniku pomocí SWOT analýzy. Hlavním cílem této práce je zhodnocení faktorů, které podnik nejvíce ovlivňují.
Analýza okolí podniku Camaieu česká, s.r.o.
Votočková, Iveta ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Ďurkáň, Erik (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje podnikové okolí společnosti Camaieu česká, s.r.o., která se zabývá maloobchodem s dámskou konfekcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Pro analýzu makrookolí podniku je aplikovaná PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí je použita Porterova analýza pěti sil. Následuje SWOT analýza, která spojuje analýzu jak vnitřního tak vnějšího prostředí společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat nejdůležitější faktory, které podnik ovlivňují.
Téma: Analýza okolí společnosti Severočeské doly, a.s. Cíl práce: Cíl práce je analyzovaAnalýza okolí společnosti Severočeské doly, a. s.
Nerudová, Andrea ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Slunčík, Peter (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje okolí podniku Severočeské doly, a.s.. Hlavní činností tohoto podniku je těžba, zpracování a odbyt hnědého uhlí a doprovodných surovin. Práce se skládá ze dvou částí, z části teoretické a analytické. Pro analýzu vnitřního prostředí jsem použila analýzu 7S. Pro analýzu mikrookolí je použita Porterova analýza pěti sil a pro analýzu makrookolí je použita PESTLE analýza. Následně výsledky z těchto analýz použiji pro zpracování SWOT analýzy. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat klíčové faktory, které podnik ovlivňují jak v pozitivním tak i negativním smyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.