Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
Volný, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je formulace doporučení vlastníkům značky Radegast v oblasti zlepšení vnímání, zvýšení povědomí a maximalizace hodnoty značky na základě analýzy vybrané značky a vlastního kvantitativního výzkumu. Úvodní dvě kapitoly práce se zabývají definováním značky jako takové a jejímu strategickému řízení. V kapitole třetí je rozebrána zkoumaná značka Radegast, její historie, marketingové programy, stejně tak jako analýza postavení v portfoliu českého vlastníka Plzeňského Prazdroje i globální SABMiller. Závěrečná kapitola obsahuje vlastní výzkum vnímání značky Radegast na českém pivním trhu, z nějž pak plynou jednotlivá doporučení pro vlastníky značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.