Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití extraktů z technického konopí ve vlasové kosmetice
Benková, Sarah ; Holub, Jiří (oponent) ; Márová, Ivana (vedoucí práce)
Technické konopí jako všestranně využitelná rostlina našla uplatnění v mnoha odvětvích průmyslu. V kosmetice je využíváno zejména pro bioaktivní látky i bílkoviny. Předmětem této bakalářské práce byla příprava a charakterizace frakce s obsahem hydrolyzovaných konopných proteinů a její využití v oblasti vlasové kosmetiky. V teoretické části je zpracována charakteristika rostliny i její chemické složení. Pozornost je věnována zejména konopným proteinům, možnostem jejich hydrolýzy a následné využití hydrolyzátů ve vlasové kosmetice. V rámci experimentální části byla optimalizována příprava hydrolyzátů konopných proteinů z konopných výlisků odrůdy Santhica 70 za pomoci průmyslových enzymů TS-E 1930 a TS-E 1993 a následné stanovení obsahu a profilu proteinů u připravených hydrolyzátů. Dále byl stanoven i obsah sacharidů, chlorofylů, fenolických látek a flavonoidů u analyzovaných hydrolyzátů. Z vybraného hydrolyzátu byl připraven vlasový kondicionér, u kterého proběhlo testování deseti respondenty. Díky připravenému kondicionéru bylo prokázáno, že vlasová kosmetika s přídavkem hydrolyzovaných konopných proteinů zvyšuje lesk a poddajnost vlasů a také napomáhá zacelení roztřepených konečků.
Chování spotřebitelů na trhu vlasové kosmetiky v České republice
Matějíčková, Petra
Matějíčková, P. Chování spotřebitelů na trhu vlasové kosmetiky v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen v České republice na trhu vlasové kosmetiky. Zkoumá toto odvětví kosmetického trhu, zjišťuje jeho vývoj v posledních letech a identifikuje faktory ovlivňující spotřebitelky při nákupu těchto produktů. Pro zpracování jsou použity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření a shluková analýza. Výstupem práce je určení faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování, charakteristika segmentů trhu vlasové kosmetiky a marketingové doporučení pro subjekty trhu vlasové kosmetiky.
Schopnost spotřebitelů reagovat na cenové slevy rychloobrátkového zboží
Brabencova, Eliska ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavní cíl diplomové práce bylo ohodnotit, jak cenové slevy ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování rychloobrátkového zboží s důrazem na věrnost značce. Čeští zákazníci se vyznačují tím, že dávají větší důraz na nabídku slevových akcí. Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu cenových slev šamponů v České republice. Letáky hlavních prodejců drogerie byly zanalyzovány, aby bylo možné ohodnotit frekvenci a hloubku cenových slev šamponů. Chování spotřebitelů při nakupování šamponů a jejich postoj k cenovým slevám šamponů bylo popsáno pomocí dotazníku. Dvě hypotézy, že šampony jsou zlevněné velmi často a výrazně, se potvrdily. Zákazníci preferují nakupovat šampony za zlevněné ceny a někteří dokonce věří, že se nevyplatí kupovat šampony za plné ceny.
Uvedení značky Redken for Men na český trh
Bošela, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je komplexní popis značky Redken (resp. řady Redken for men) a analýza podmínek pro uvedení této produktové řady na český trh, včetně identifikace současných trendů, existující konkurence a rozboru marketingového mixu, zahrnujícího jak stávající stav, tak i mnohá doporučení. V první teoreticko -- metodologické části dojde k vymezení základní teoretické podstaty problematiky vlivu mezinárodního prostředí na vstup firmy na trh,způsobů realizace marketingového výzkumu,následné segmentace trhu a stanovení koncepce značky v myslích spotřebitelů (positioning). Poslední oddíl první části poskytne teoretické poznatky o marketingovém mixu. V druhé - analytické části dojde nejdříve ke stručnému seznámení s firmou L'Oréal a posléze k samotnému popisu historie, filosofie a positioningu značky Redken.Následuje analýza podmínek a spotřebitelských trendů na trhu vlasové kosmetiky.Poslední kapitoly obsahují popis marketingového mixu Redken for men, realizované dotazníkové šetření a SWOT analýzu značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.