Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sestavování osobních počítačů ve virtuální realitě
EDER, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá procesem sestavování počítačů a potenciálem využití virtuální reality (VR) pro účely výuky tohoto procesu. Hlavní náplní této práce je vytvoření aplikace pro VR, která by i málo technicky zdatným uživatelům umožnila se naučit počítač sestavit, a poté také krátké ekonomické srovnání využití této technologie v praxi pro účely školení zaměstnanců. Práce se na začátku věnuje oblasti počítačů a jednotlivých součástek, které se při sestavování používají, dále pak krátce popisuje samotnou oblast VR, její historii, dnešní stav a využití. Hlavní část práce představuje popis samotného vývoje aplikace v Unity Engine s použitím programovacího jazyka C#. Následně popisuje proces zveřejnění této aplikace na platformě SideQuest. Na závěr jsou v práci srovnány standardní a VR metody školení, jejich výhody a nevýhody, a je provedeno zjednodušené ekonomické srovnání ukazující, že používání VR ke školení zaměstnanců může být již dnes velmi zajímavou možností.
Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.
Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.