Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Křivánek, Aleš ; Sýkorová, Miroslava (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie podniku.
Podnikatelský plán na založení vinotéky
Hudcová, Ivana ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru k založení vinotéky. Obsahuje teoretická východiska nezbytná pro skutečnou realizaci tohoto projektu. Vymezuje základní pojmy potřebné pro analytickou část této práce, podrobné propočty, analýzy a návrhy řešení, které pomohou ovlivnit možný vývoj podniku v budoucnu.
Podnikatelský plán na založení vinotéky
Hudcová, Ivana ; Konečný, Marek (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru k založení vinotéky. Obsahuje teoretická východiska nezbytná pro skutečnou realizaci tohoto projektu. Vymezuje základní pojmy potřebné pro analytickou část této práce, podrobné propočty, analýzy a návrhy řešení, které pomohou ovlivnit možný vývoj podniku v budoucnu.
Návrh marketingového mixu společnosti
Křivánek, Aleš ; Sýkorová, Miroslava (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.