Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design vinných etiket a nákupní chování spotřebitelů
Kotková, Anna
Bakalářská práce se zabývá designem vinných etiket a nákupním chováním spotřebitele. Součástí práce je marketingový výzkum, který metodou dotazování zjišťuje nákupní chování spotřebitelů v oblasti vinných etiket. Marketingový výzkum byl uskutečněn v Národním salónu vín, kde byla oslovena cílová skupina respondentů. V závěru najdeme souhrn situace na trhu vypozorované za pomocí sestavených dotazníků a celkové zhodnocení, které může být použito jako návrh pro řešení problematiky ve firmách České republiky.
Design vinných etiket a nákupní chování spotřebitelů
Kotková, Anna
Bakalářská práce se zabývá designem vinných etiket a nákupním chováním spotřebitele. Součástí práce je marketingový výzkum, který metodou dotazování zjišťuje nákupní chování spotřebitelů v oblasti vinných etiket. Marketingový výzkum byl uskutečněn v Národním salónu vín, kde byla oslovena cílová skupina respondentů. V závěru najdeme souhrn situace na trhu vypozorované za pomocí sestavených dotazníků a celkové zhodnocení, které může být použito jako návrh pro řešení problematiky ve firmách České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.