| |
|
Vyhledávací studie cyklostezky mezi obcemi Dolní Lomná-Horní Lomná
Závadská, Andrea ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se formou technické studie zabývá návrhem nově vedené cyklotrasy mezi obcemi Dolní Lomná a Horní Lomná. V současnosti je cyklotrasa číslo 6082 vedena po komunikaci III. třídy 01151. V této práci je zpracováno jiné řešení tohoto stavu, a to konkrétně dvě nové varianty. Varianta A, která je provedena jako samostatná stezka pro cyklisty a varianta B, jež je řešena jako cyklotrasa vedoucí po stávajících a nových lesních cestách. Oba návrhy jsou provedeny v souladu s platnými normami.
|
| |
| |
|
Studie obchvatu Šternberka na silnici I/46
Dibďák, Jan ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování vyhledávací studie východního obchvatu města Šternberk. Důvodem pro vybudování obchvatu je odklonění silného tranzitního provozu, zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S11,5/90 se stoupajícími a klesajícími pruhy. Z pěti vyhledaných variant byla vybrána jedna, která je dále podrobněji zpracována.
|
| |
|
Cyklostezka přes VD Nové Mlýny podél silnice I/52
Kuric, Filip ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá převedením cyklistů přes vodní dílo Nové Mlýny. Návrh vede po hrázi, mimo stávající silnici I/52, jako příprava pro záměr dálnice D52. Práce řeší návrh směrového a výškového vedení cyklostezky podél silnice I/52, napojení cyklostezky na přilehlou síť cyklotras a varianty křížení cyklotrasy 5174 se silnicí I/52 pro zvýšení bezpečnosti.
|
| |
|
Druhá etapa přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava
Belda, Miroslav ; Jíra, Daniel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práci se bude zabývat druhou etapou přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava procházející západně od České Lípy v přibližné délce úseku 3 km. Odhadované uvedením do provozu tohoto úseku je stanoveno na rok 2014. Tato stavba by měla v budoucnu navazovat na obchvat České Lípy a Nového Boru, který je v současné době bez finančních prostředků pro realizaci do roku 2025. Dopravní zátěž po dokončení celého obchvatu by měla být v roce 2030 přibližně 16500 vozidel / 24 hodin. Úsek je navržen v kategorii S 9,5 s variantním řešením dvou významných křižovatek. Diplomová práce bude zaměřena na snižování nákladů na výstavbu daného úseku.
|
|
Obchvat obce Ochoz u Brna
Beneš, Petr ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie obchvatu obce Ochoz u Brna. Ochvat je navržen ve čtyřech variantách, které jsou mezi sebou navzájem porovnány dle několika kritérií. Následně je jedna varianta vybrána a detailně zpracována. Cílem diplomové práce je snížení intenzity na stávající silnici II/373 v obci Ochoz u Brna přesměrováním tranzitní dopravy mimo obec, což přispěje ke zvýšení bezpečnosti v obci.
|