Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  předchozí11 - 11  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji rozebrána venkovní neboli outdoor reklama, jakožto nejpestřejší forma reklamy vůbec. Třetí kapitola práce je věnována etickému Kodexu reklamy, který za účelem regulace reklamy vydává Rada pro reklamu. Následující kapitola pojednává o problematice sociální reklamy, jejím významu a specifikách. Závěr této bakalářské práce je zaměřen na samotnou analýzu reklamní kampaně "Žiješ, protože tě rodiče chtěli". Tato kapitola popisuje samotnou kampaň, jejího zadavatele, zmiňuje postoj Rady pro reklamu vůči dané kampani a obsahuje informace o provedeném výzkumu a jeho výsledcích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   předchozí11 - 11  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.