Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh dynamických modelů pro řízení trakce experimentálního vozidla
Jasanský, Michal ; Porteš, Petr (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá modelováním kinematiky a dynamiky experimentálního vozidla se všemi hnanými a natáčecími koly s následným návrhem systému jízdní stability ABS/ASR pro řízení trakce. V práci je vytvořeno několik dynamických modelů s jejich vzájemným porovnáním. Je zde proveden odhad důležitých parametrů vozidla a následně na základě znalosti modelu vytvořen jednoduchý systém jízdní stability ABS/ASR.
Cooled EGR system loop architecture for gasoline engines
Pospíšil, Juraj ; Svída, David (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
This master s thesis is focused on proving the effects of different exhaust gas recirculation architectures on turbocharged gasoline engines. Simulations were made in thermodynamic simulation software GT-Power. It starts with comparing the effects of different exhaust gas recirculation architectures on the steady-state simulations, mainly from the fuel consumption aspect, which are later implemented into the transient models running emission test cycles. At the end of the thesis are described impacts of exhaust gas recirculation on the function of three-way catalyst and function of the turbocharger.
Cooled EGR system loop architecture for gasoline engines
Pospíšil, Juraj ; Svída, David (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
This master s thesis is focused on proving the effects of different exhaust gas recirculation architectures on turbocharged gasoline engines. Simulations were made in thermodynamic simulation software GT-Power. It starts with comparing the effects of different exhaust gas recirculation architectures on the steady-state simulations, mainly from the fuel consumption aspect, which are later implemented into the transient models running emission test cycles. At the end of the thesis are described impacts of exhaust gas recirculation on the function of three-way catalyst and function of the turbocharger.
Návrh dynamických modelů pro řízení trakce experimentálního vozidla
Jasanský, Michal ; Porteš, Petr (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá modelováním kinematiky a dynamiky experimentálního vozidla se všemi hnanými a natáčecími koly s následným návrhem systému jízdní stability ABS/ASR pro řízení trakce. V práci je vytvořeno několik dynamických modelů s jejich vzájemným porovnáním. Je zde proveden odhad důležitých parametrů vozidla a následně na základě znalosti modelu vytvořen jednoduchý systém jízdní stability ABS/ASR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.