Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza výsledků vzdělávacích projektů zaměřených na hodnotové postoje žáků ve středních školách
Kolsky, Daniel ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce Analýza výsledků vzdělávacích projektů zaměřených na hodnotové postoje žáků ve středních školách srovnává dva konkrétní vzdělávací projekty - Jeden svět na školách organizace Člověk v tísni a Příběhy našich sousedů organizace Post Bellum. V teoretické části práce představuje východiska i zdroje občanského a mediálního vzdělávání a provázání s legislativními a strategickými dokumenty v České republice a díky Mezinárodní studii občanské výchovy (ICCS) i v mezinárodním srovnání. V praktické části se práce věnuje srovnání metodologických, pedagogických i dalších aspektů vzdělávacích projektů a řeší otázky managementu a naplňování jejich cílů. KLÍČOVÁ SLOVA management vzdělávání, vzdělávací projekty, hodnotové postoje, střední školy, občanská výchova, mediální gramotnost
Prožívání smysluplnosti práce u profesionálních záchranářů
PETRÁŠOVÁ, Barbora
Povolání záchranáře je ze zdravotního hlediska jednou z nejohroženějších profesí, s extrémní fyzickou a psychickou zátěží. Obecně lze předpokládat, že míra kvality odvedené práce je mimo jiné ovlivněna pocity zaměstnanců, jejich uspokojením z práce či naopak frustrací. Zmíněné uspokojení z práce pramení z ujasnění jejího smyslu. Různý stupeň motivace k práci je determinován jejím rozdílným pojetím. Vnímání práce pouze jako zaměstnání či příležitosti k dosahování určité kariéry přináší odlišné prožívání její smysluplnosti v porovnání s vnímáním práce jako povolání. U výkonu služby v bezpečnostním sboru se můžeme přiklánět spíše k druhé variantě, tj. chápání práce jako osobního poslání.Cílem této práce je zmapování povahy prožívání smysluplnosti práce hasičů HZS Jihočeského kraje, jejich hodnotového systému a motivace výkonu a dále schopnosti vyrovnávat se s extrémní zátěží své profese.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.