Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Narušené komunikativní schopnosti u dospělého člověka
ŠTECHEROVÁ, Zuzana
Tématem bakalářské práce jsou narušené komunikativní schopnosti u dospělého člověka. Bakalářská práce bude rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část se bude věnovat všeobecným logopedickým otázkám. Část druhá, empirická, bude zpracována na základě rozhovoru s klinickým logopedem a také s dospělými lidmi, kteří mají narušenou komunikační schopnost. Cílem této práce bude poukázat na to, že NKS se nevyskytují pouze u dětí, tato problematika se týká i dospělých jedinců, kteří navštěvují logopedickou ordinaci.
K obecným otázkám poruch řeči se zaměřením na afázie
COUFALOVÁ, Lenka
Tématem bakalářské práce jsou obecné otázky vad řeči se zaměřením na afázie. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část přináší obecné pojednání o logopedii, neurolingvistice a dále charakterizuje jednotlivá narušení komunikační schopnosti. Dále se zabývá vymezením pojmu afázie, její klasifikací, diagnostikou a terapií. Praktická část obsahuje dvě kazuistiky afatických pacientů a jejich rozbor.
Vady řeči dětí mladšího školního věku
DEMETEROVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce s názvem: "Vady řeči mladšího školního věku" se zabývá vadami řeči v širším měřítku. Větší část práce se zaměřuje na dyslalické vady - vady výslovnosti u dětí mladšího školního věku, jelikož tento typ vad je frekventovanější právě ve školním prostředí. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část, která se týká nejdůležitějších poznatků z oboru logopedie. Druhá část bakalářské práce je praktická - výzkumná. Snaží se potvrdit teze, které jsou nastíněny v teoretické části. Práce je určena pro širokou veřejnost zajímající se o zmíněnou oblast.
Komunikační kompetence žáků mladšího školního věku s vadami řeči.
BLAHOVCOVÁ, Eliška
Diplomová práce se zabývá komunikačními kompetencemi žáků mladšího školního věku s vadami řeči. Teoretická část charakterizuje vývoj žáka mladšího školního věku, ontogenezi řeči od zrodu dítěte do jeho nástupu do 1. třídy. Dále je zde rozebrána i komunikace a s ní spojené komunikační kompetence. Další část se zaměřuje na vady řeči, jejich rozdělení. Důležité je zmínit i logopedickou prevenci a následný rozvoj komunikačních schopností. Praktická část diplomové práce je zaměřena na výzkum zjištění vlivu vady řeči na úroveň komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku. Tato část se opírá o informace získané prostřednictvím rozhovorů s pedagogy a rodiči vybraných pěti žáků ZŠ logopedické a o analýzu deníků vychovatelek a učitelek. Výsledná data jsou zaznamenána do kazuistik, tabulek a grafů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.