Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mateřská škola
Došlík, Ondřej ; Myslín,, Jiří (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh novostavby objektu mateřské školy pro zhruba 75 dětí v obci Velký Týnec u Olomouce. Návrh je proveden ve stupni dokumentace pro provádění stavby. Účel objektu jde ruku v ruce s koncepcí předškolního vzdělávání – tj.: je založena na tom, aby si dítě od útlého věku osvojovalo základy klíčových kompetencí a získávalo tak předpoklady, pro své celoživotní vzdělávání, umožňující mu se snáze a spolehlivěji uplatnit ve společnosti. Architektonické řešení vychází ze vzájemného dialogu mezi investorem (vedoucím práce) a projektantem (studentem) a zohledňuje územní, vlastnické, historické a další návaznosti v dané lokalitě. Navržený objekt je podlouhlá, nepodsklepená, dvoupodlažní budova. Fasády objektu jsou navrženy jako větrané, s dřevěným obkladem, střecha je jednoplášťová se zkosenou atikou. Do objektu se vstupuje ze severní strany. První nadzemní podlaží je rozděleno na tři části – středovou část se vstupním atriem a dvě postranní křídla s odděleními mateřské školy. Druhé podlaží potom tvoří třetí oddělení mateřské školy, ředitelna a místnost karantény. Statické schéma objektu tvoří v prvním patře stěnový nosný systém z keramických tvárnic, v druhém patře potom systém kombinovaný s průvlaky, které jsou vynášené sloupy. Stropy navrhujeme z předpjatých panelů spiroll. Na okolním pozemku byla navržena parková úprava.
Energetické využití fasády
Salajka, Radek ; Rubinová, Olga (oponent) ; Rubina, Aleš (vedoucí práce)
Hlavním motivem této diplomové práce je rozšíření povědomí o větraných fasádách, jejich použití a porovnání s kontaktním zateplovacím systémem. Tomuto se věnuji v teoretické části. Jako rozšiřující klíčové téma je popis jednotlivých fyzikálních dějů přítomných na fasádě a v její větrané mezeře na základě výstupů z dat získaných měřením. Získávání dat probíhalo odbornou skupinou přímo na stávající větrané fasádě v průběhu roku - detailněji v textu. Výzkumu těchto dat jsem byl přímým účastníkem a podrobnější rozbor popisuji ve třetí experimentální části této diplomové práce. V praktické části se věnuji použití nově získaných poznatků na zadané budově. Konkrétně číselně prezentuji energetické využití zadané fasády v porovnání s kontaktním zateplením na té samé budově za stejných okrajových podmínek.
Mateřská škola
Došlík, Ondřej ; Myslín,, Jiří (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh novostavby objektu mateřské školy pro zhruba 75 dětí v obci Velký Týnec u Olomouce. Návrh je proveden ve stupni dokumentace pro provádění stavby. Účel objektu jde ruku v ruce s koncepcí předškolního vzdělávání – tj.: je založena na tom, aby si dítě od útlého věku osvojovalo základy klíčových kompetencí a získávalo tak předpoklady, pro své celoživotní vzdělávání, umožňující mu se snáze a spolehlivěji uplatnit ve společnosti. Architektonické řešení vychází ze vzájemného dialogu mezi investorem (vedoucím práce) a projektantem (studentem) a zohledňuje územní, vlastnické, historické a další návaznosti v dané lokalitě. Navržený objekt je podlouhlá, nepodsklepená, dvoupodlažní budova. Fasády objektu jsou navrženy jako větrané, s dřevěným obkladem, střecha je jednoplášťová se zkosenou atikou. Do objektu se vstupuje ze severní strany. První nadzemní podlaží je rozděleno na tři části – středovou část se vstupním atriem a dvě postranní křídla s odděleními mateřské školy. Druhé podlaží potom tvoří třetí oddělení mateřské školy, ředitelna a místnost karantény. Statické schéma objektu tvoří v prvním patře stěnový nosný systém z keramických tvárnic, v druhém patře potom systém kombinovaný s průvlaky, které jsou vynášené sloupy. Stropy navrhujeme z předpjatých panelů spiroll. Na okolním pozemku byla navržena parková úprava.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.