Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny
Jirglová, Anna
Jirglová, Anna. Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou věrnosti zákazníků na trhu drogistického zboží. Cílem práce je navrhnout marketingová opatření, která by měla pomoci vybrané drogistické prodejně udržet stávající zákazníky a zároveň přivést nové, aby došlo k navýšení prodeje. Pro naplnění cíle byly provedeny hloubkové rozhovory se zákazníky (n = 10), na něž navazovalo dotazníkové šetření (n = 107), aby byly zjištěny nákupní preference zákazníků ohledně drogistického zboží a jejich aktuální spokojenost s vybranou prodejnou. Bylo zjištěno, že zákazníci nejsou v prodejně spokojeni se sortimentem kosmetického zboží, které nejčastěji nakupují právě ve specializovaných drogeriích. Prodejně bylo doporučeno, aby se soustředila na rozšíření sortimentu v této kategorii a zároveň se soustředila na aktivnější komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí a věrnostního programu.
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Skokanová, Irena
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících věrnost zá-kazníků při nakupování potravin v maloobchodech v České republice. Na zá-kladě dotazníkového šetření identifikuje zákazníky jednotlivých maloobchodů, zjišťuje jejich preference při výběru hlavního nákupního místa a poskytuje stanoviska týkající se jejich věrnosti ke zvoleným maloobchodům. Závěr bakalářské práce přináší shrnutí dosažených výsledků a formuluje náv-rhy na posílení zákaznické věrnosti.
Nástroje prohlubování věrnosti zákazníka v oblasti bankovních služeb.
Svobodová, Zdeňka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vostrý, Jaromír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá loajalitou a nástroji jejího prohlubování. Práce poskytuje teoretické zaštítění tématiky a nastiňuje podstatu věrnosti zákazníka pro následné navržení nástrojů jejího budování. V úvodu je pojem loajality podpořen základními fakty marketingové teorie, např. marketingová komunikace, marketingový mix a značka. Práce pokračuje podstatou loajality, aspekty loajality, jejími hnacími sílami, možnostmi měření spokojenosti a věrnosti a efekty loajality se zaměřením na sektor bankovnictví. Dále je v této části definován sektor bankovnictví, specifika bankovního produktu a trendy vývoje oblasti bankovních služeb. Částečně je zohledněn i vliv současné hospdářské krize na loajalitu zákazníka. Praktická část je zaměřena na vysvětlení a praktické příklady jednotlivých nástrojů prohlubování věrnosti zákazníka bankovních institucí jak v České republice tak v zahraničí. Nástroje jsou rozčleněny podle prvků marketingového mixu a to dle převažujících vlastnostní odpovídající tomuto prvku. Následují podněty k návrhu nového věrnostního programu. Práce vytyčuje 3 možné cesty vývoje budování věrnosti zákazníka, a to zaměření na jednoduchý program podobající se spíše podpoře prodeje, komplexní program budující skutečnou věrnost zákazníka a zaměření na měkké prvky, tzn. především na kvalitu obsluhy a příjemné prostředí. V závěru je podáno doporučení dalšího vývoje budování věrnosti zákazníka České spořitelně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.