Název:
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Autoři:
Skokanová, Irena Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících věrnost zá-kazníků při nakupování potravin v maloobchodech v České republice. Na zá-kladě dotazníkového šetření identifikuje zákazníky jednotlivých maloobchodů, zjišťuje jejich preference při výběru hlavního nákupního místa a poskytuje stanoviska týkající se jejich věrnosti ke zvoleným maloobchodům. Závěr bakalářské práce přináší shrnutí dosažených výsledků a formuluje náv-rhy na posílení zákaznické věrnosti.This bachelor thesis is focused on identification of factors affecting customer loyalty while grocery shopping in retail stores in the Czech Republic. It is based on the survey that identifies customers of individual retails, identifies their preferences while choosing a prefered shopping place and provide state-ments regarding to their loyalty to chosen retailers. Conclusion of the work brings a summary of results and formulates suggestions for improvement of customer loyalty.
Klíčová slova:
maloobchod; marketingový výzkum; nákupní chování; věrnost zákazníků; Česká republika