Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fotbal jako mimoškolní aktivita na víceletém gymnáziu
Nosek, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název práce: Fotbal jako mimoškolní aktivita na víceletém gymnáziu. Cíl práce: O této problematice již bylo napsáno mnoho prací. Většina výzkumů, které jsem studoval, se však prováděla na základních školách. Proto jsem se rozhodl zabývat se touto problematikou na gymnáziích, jelikož si myslím, že studenti gymnázií již nemají z důvodu studia tolik volného času na své mimoškolní aktivity. Cílem mé diplomové práce je tedy zjistit, jak si stojí fotbal jako mimoškolní aktivita vzhledem k ostatním aktivitám u dětí v tomto věku. Dále kolik volného času mají studenti gymnázií, a jak s tímto volným časem nakládají. Zda škola nabízí žákům nějaké zájmové aktivity či kroužky, které by mohli ve svém volném čase navštěvovat. Na závěr bych poté u doktora MUDr. Tomáše Malkuse zjistil jeho názor na protahovací a kompenzační cvičení ve sportu, zejména pak ve fotbalu. Metody: Pro sběr dat byla použita metoda kvantitativního dotazování a konkrétně metoda dotazování pomocí anonymního dotazníků s otevřenými i uzavřenými otázkami a strukturovaného rozhovoru s otevřenými i uzavřenými otázkami. Do výzkumného souboru budou zahrnuti respondenti všeobecného osmiletého gymnázia Nad Štolou. Z dotazníků a řízeného rozhovoru vypracuji výsledky a převedu je prostřednictvím textu a grafu do diplomové práce. Výsledky: Tato diplomová...
Metodika výuky inline bruslení u dětí předškolního věku
Entová, Klára ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Název: Metodika výuky inline bruslení u dětí předškolního věku Cíle: Cílem této práce bylo vytvořit metodiku výuky inline bruslení dětí předškolního věku, a to převážně formou hry. Metody: V této práci byla použita literární rešerše a empirie. Teoretická část byla napsána na základě literární rešerše, obsahuje základní informace o inline bruslení, historii a informace o vývojových zákonitostech v předškolním věku. V praktické části se prolíná především empirie s literární rešerší. Jednotlivé hry a cvičení byly vytvořeny na základě empirie a literární rešerše při výuce inline bruslení u dětí této věkové kategorie. Výsledky: Sestavení jednoduchého metodického plánu výuky inline bruslení formou hry. Vybrané průpravné cviky a hry by měly děti bez velkých problémů zvládnout. V práci jsou zahrnuty jednoduché postupy výuky - pády, vstávání, postoje a základy jízdy vpřed a vzad. Všechny tyto pohybové dovednosti lze rozvíjet formou hry. Klíčová slova: bruslařské dovednosti, mateřská škola, věkové zákonitosti, hra, zdatnost, sport, zdraví
Srovnání obtížnosti a variability sestav fitness aerobic věkových kategorií kadet a senior - finalistů Mistrovství světa 2013
Peisarová, Kateřina ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Irena (oponent)
Téma diplomové práce je srovnání obtížnosti a variability sestav fitness aerobic věkových kategorií kadet a senior - finalistů Mistrovství světa 2013. Za cíl této práce jsem zvolila vzájemné porovnání obtížnosti a variability sestav těchto dvou kategorií s ohledem na věkové zákonitosti, které mají vliv na sportovní výkon. Jednotlivé sestavy jsou analyzovány dle pravidel a požadavků FISAF fitness aerobic team s doplněním o rozhovor s odborníkem z oboru. Provedeným výzkumem jsme zjistili, že seniorské sestavy jsou obtížnější než kadetské, rozdíl ve variabilitě sestav obou kategorií není výrazný. Výsledky této práce poukazují na snahu zdokonalovat sestavy a tím snižovat rozdíly mezi mladší a starší kategorií s ohledem na možnosti jednotlivých věkových kategorií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Fotbal jako mimoškolní aktivita na víceletém gymnáziu
Nosek, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název práce: Fotbal jako mimoškolní aktivita na víceletém gymnáziu. Cíl práce: O této problematice již bylo napsáno mnoho prací. Většina výzkumů, které jsem studoval, se však prováděla na základních školách. Proto jsem se rozhodl zabývat se touto problematikou na gymnáziích, jelikož si myslím, že studenti gymnázií již nemají z důvodu studia tolik volného času na své mimoškolní aktivity. Cílem mé diplomové práce je tedy zjistit, jak si stojí fotbal jako mimoškolní aktivita vzhledem k ostatním aktivitám u dětí v tomto věku. Dále kolik volného času mají studenti gymnázií, a jak s tímto volným časem nakládají. Zda škola nabízí žákům nějaké zájmové aktivity či kroužky, které by mohli ve svém volném čase navštěvovat. Na závěr bych poté u doktora MUDr. Tomáše Malkuse zjistil jeho názor na protahovací a kompenzační cvičení ve sportu, zejména pak ve fotbalu. Metody: Pro sběr dat byla použita metoda kvantitativního dotazování a konkrétně metoda dotazování pomocí anonymního dotazníků s otevřenými i uzavřenými otázkami a strukturovaného rozhovoru s otevřenými i uzavřenými otázkami. Do výzkumného souboru budou zahrnuti respondenti všeobecného osmiletého gymnázia Nad Štolou. Z dotazníků a řízeného rozhovoru vypracuji výsledky a převedu je prostřednictvím textu a grafu do diplomové práce. Výsledky: Tato diplomová...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.