Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Aliapulios, Telis ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Ludmila, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem značky Apple na kupní chování spotřebitele. Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele na trhu s chytrými mobilními telefony, ze kterého vzejdou doporučení pro společnost Apple, jak by měla posílit svůj vliv na tomto trhu. Teoretické část práce klade důraz na popis marketingového mixu, teorii značky a kupního chování spotřebitele. Ve vlastní části diplomové práce, která je podložena prostudovanými sekundárními daty, je na úvod charakterizována společnost Apple, její strategie budování značky, situace na trhu s chytrými mobilními telefony, spolu s marketingovými nástroji, které Apple na tomto trhu používá. Jádrem praktické části práce je zpracování kvantitativního dotazníkového šetření v elektronické podobě, kterému předchází kvalitativní předvýzkum provedený na sedmi majitelích telefonu iPhone. V dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 154 respondentů, byly sledovány názory a postoje dotazovaných na značku Apple. Zde se vyjádřili majitelé různých značek chytrých telefonů a také respondenti, kteří vlastní chytrý telefon značky Apple. V kapitole zhodnocení výsledků a doporučení jsou odpovědi obou skupin komparovány, a spolu s prostudovanými sekundárním daty slouží k sestavení několika doporučení pro značku Apple na tomto trhu. Téměř tři čtvrtiny vlastníků všech značek chytrých mobilních telefonů vnímají ceny těchto přístrojů jako příliš vysoké a stejně situaci hodnotí o něco více jak polovina vlastníků telefonů iPhone. U této skupiny je však citlivost na vnímání nastavení ceny chytrých telefonů značky Apple do určité míry snížená. Jedním z důležitých doporučení pro společnost Apple je to, že musí efektivněji komunikovat nastavení cen chytrých mobilních telefonů a svoji cenovou politiku vůči spotřebitelům napříč jednotlivými státy, tak aby si dokázala získat ještě více spotřebitelů z řad studentů a prvouživatelů značky. Toho dosáhne například tím, že jim nabídne levnější model chytrého telefonu vyšší střední třídy. V případě spokojenosti pak mohou spotřebitelé přejít na prémiové chytré telefony a ostatní produkty této značky.
Čeští návštěvníci kina: klíčové segmenty a jejich mediální chování
Svoboda, Martin ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Cílem práce je nalézt a popsat pravidelného návštěvníka kina. Práce tak popisuje situaci na trhu s kinem jako formou zábavy, kde identifikuje dva klíčové mezníky vývoje trhu poslední doby. Práce popisuje skupinu pravidelných návštěvníků kina a nachází dva segmenty, které podrobně rozebírá z pohledu jejich životního stylu, názorů a mediální konzumace. Práce zároveň srovnává své výstupy s výzkumem z roku 2004, kde je vidět určitý vývoj ve složení divácké obce kin v České republice. Práce vychází z největšího komerčního výzkumu, který v České republice kontinuálně probíhá a spojuje jeho výstupy s dalšími výzkumy. Část práce popisující spotřebitele může sloužit zadavatelům reklamy jako informace o tom, koho svou reklamou v kinech mohou zasáhnout. Část o mediální konzumaci dává distributorům filmů informace o tom, kde komunikovat aby zasáhli požadovanou cílovou skupinu.
Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Polák, Ivan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Vítek, Václav (oponent)
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje postup a výsledky výzkumu značky Hard Rock na vybraném zákaznickém segmentu. Dále je podpořena teorií z oblasti marketingu služeb, značky a metodologie marketingového výzkumu. Praktická část se skládá ze dvou fází výzkumu: kvalitativního a kvantitativního. Analýza obou částí a jejich implikace na formulované hypotézy vede k závěrům v oblasti vnímání značky Hard Rock na zvoleném segmentu. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro oblast budoucích marketingových komunikací zaměřených na místní zákazníky.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Kadlecová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Žďár nad Sázavou a zároveň analýzou nákupního chování zákazníků žďárských potravinářských prodejen. Práce popíše teoreticky i prakticky maloobchodní vybavenost města. Dále vyjmenuje vlivy, které působí na nákupní chování a charakterizuje současný trend chování v České republice. Přiblíží nám výzkum spotřebitele a jeho použití. Nakonec zpracuje získaná data z dotazníkového šetření a porovná výsledky s dostupnými republikovými trendy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.